R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   MaxiGeyik (https://www.r10.net/maxigeyik/)
-   -   Niye ben böyleyim? (https://www.r10.net/maxigeyik/146493-niye-ben-boyleyim.html)

Invoker 19-03-2008 19:03:24

Alıntı:

bLeedCry Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1604596)
Onun adı farklılık olmaz biliyosun umarım /: Bence deneme ;)

Hayat kısa herşeyi denemek lazım :D

bronx 19-03-2008 20:19:43

Alıntı:

Invoker Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1604666)
Hayat kısa herşeyi denemek lazım :D

oh-a:eek::eek:

BUGRAHANN 19-03-2008 20:26:09

Alıntı:

Invoker Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1604666)
Hayat kısa herşeyi denemek lazım :D

Takıl kafana göre o zaman , tercihlere saygım sonsuz.. /;

Mimoza 19-03-2008 20:54:41

sana kız lazım kız :D
bi meşgale bul :D

hansbey 20-03-2008 15:51:13

aynı sorun bendede var daha dün gece arkadaşlarla bu kolayı en uzağa kim atar kim atamaz iddasına girdik kolayı en uzağa atan ben oldum sonra ne mi oldu kola arabanın tavanına çarptı geceyi karakolda geçirdik ne güzel demi :D

Deae 20-03-2008 16:07:39

Alıntı:

Invoker Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1601229)
Arkadaşlar kendime özeleştiri yapıyorum bazen. Bakıyorum herkes normal adam akıllı hayatını yaşarken ben acaip acaip şeyler yapıyom. Sürekli bir macera arayışı içindeyim, sürekli başıma bela almak istiyom.
Neyse bunları geçtik diyelim msnden sürekli birilerine aptal aptal şeyler yazasım geliyo. Mesela hiç tanımadığım bi adama " dhusahdasuhduqweqw , sen ağlama gülüm, cimbombom lalyalylaly paratinaykos laylalaylay vs. " gibi şeyler yazasım geliyor :D
Yada r10 da sürekli birine pm atasım geliyor ama atmıyorum banlanırım diye :D İzin verin insanlara pmler atayım anlamsız cümlelerin olduğu yoksa patlıcam :D
Sonuç olarak sizce ben hastamıyım yani psikolojik sorunlarımmı var yoksa sadece eğlenmeyi seviyom, daha gencim hayattan zevk almak istiyom diyemi böyleyim.

Bence sen kaşınıyorsun :D:D:D ( şaka olduğunu belirtiyimde birileri atlamasın hemen)

TheKanka 21-03-2008 17:05:00

bana pm atabilirsin.Banada geliyor bazen soldan soldan(gitmiyolar ama çaktırma orasını)Bende sana atarım


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 12:31:24.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.