R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   MaxiGeyik (https://www.r10.net/maxigeyik/)
-   -   Silver abi Radmin 'e karşı (https://www.r10.net/maxigeyik/129304-silver-abi-radmin-e-karsi.html)

kubilay 09-02-2008 04:35:53

Silver abi Radmin 'e karşı
 
bugn çok güldüm, az önce daha önce silver yaptığım bi genç geldi ve biraz sohbet ettik. sohbetimizden bazı anektotlar :D

Alıntı:

HassiE:
kubilay abi beni silver yaptın da bura kimin sitesi
HassiE:
?
kubi:
sert
kubi:
aman mert
kubi:
:D
kubi:
yani radmin
HassiE:
radmin neci kubilay abi? nasıl yamış böle bi siteyi
kubi:
radmin çalışmaz aslında, sadece para yer
kubi:
marmara var sitede. bilmezsn sen.
kubi:
o reklam verir siteye
kubi:
radminde bu parayı yer:D
burda bitecek sandım ama devam ediyor
aradan biraz zaman geçti.
Alıntı:

HassiE:
abi bu radmin dediğin ne yer ne içer
kubi:
her sabah havyar yer
kubi:
ne biliyim olm ne yer
kubi:
o da insan sonuçta
burda biraz sustu cevap vermedi :)

Alıntı:

HassiE:
abi bu forum vb mi
HassiE:
r10?
kubi:
evet vbulletin
HassiE:
vb yide mi radmin yaptı
kubi:
:|
HassiE:
?
kubi:
:|
kubi:
evet o yaptı.. hatta herkese o satıyo, bana bedava veriyo kullanmıyorum
HassiE:
benden lisans parası istiyolar :'( radmine söylesen bana bedava verse
burda sessiz kaldım :rolleyes:

Alıntı:

HassiE:
abi ya bu radmin türk demi?
kubi:
yok jamaikalı
HassiE:
zaten türk biri vb yi yapamaz abi ya demi?
ve müthiş son. aradığım ortağı buldum :cool::cool:

Alıntı:

HassiE:
yaw abi biz nie bu gavurun sitesine girioz?
kubi:
haklısın . gel webmaster sitesi açalım
kubi:
adıda hassie.com olsun
HassiE:
yardım edermisn abi gerçekten açar mıyız?
HassiE:
bu radmin denen adamın sitesini geçeriz biz
kubi:
sen ne diyon
kubi:
silver gold üyeleri ben yapsam olur mu sitede :(
burda koptum:D uzatmak istemedim. :D kendisine herşeyi anlattım :) konuyu r10 a açıyım mı dedim :) radmin beni banlamasın dedi :cry duygulandım :cry

Elazığlı168 09-02-2008 04:37:24

Alıntı:

kubi:
haklısın . gel webmaster sitesi açalım
kubi:
adıda hassie.com olsun
şurası iyidi:D

gangan 09-02-2008 04:37:38

güzelmiş gerçekten :D

CekHost 09-02-2008 04:39:34

duygulanmışsın bide :D

Macabré 09-02-2008 04:43:17

Haha kaç yaşındaydı ki ? :D

kubilay 09-02-2008 04:44:19

sen ne diyon forumu bile var :D

Macabré 09-02-2008 04:45:19

Anam anam forumu bile varmış yahu :D
Bu adam Radmin'i geçer ben diyim :D

kubilay 09-02-2008 04:46:48

bayağı hırslı ama. ptt ile gönderdi bana silver üyelik ücretini :) hostu falan da öyle almış ..
aytuğ a rakip geliyo benden söylemesi :)

MeSsO_ 09-02-2008 04:49:34

Alıntı:

kubilay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1435044)
bayağı hırslı ama. ptt ile gönderdi bana silver üyelik ücretini :) hostu falan da öyle almış ..
aytuğ a rakip geliyo benden söylemesi :)

Çok ciddi anlamda söylüyorum.Helal olsun her kimse.
Görüyoruz burda banka kartım yoktu şöle böle deyip domain sponsoru olun bana diyen üstüne üstlük 1000e yakın postu olan arkadaşları.
Helal olsun valahi :).İnş. bu kadar çabalamasının karşılığını alır.

Macabré 09-02-2008 04:51:42

Alıntı:

kubilay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1435044)
bayağı hırslı ama. ptt ile gönderdi bana silver üyelik ücretini :) hostu falan da öyle almış ..
aytuğ a rakip geliyo benden söylemesi :)

Bence bunu komikport'ta yayınla :D
Ama şaka bir yana ilk web günlerimdeki hırslarımı hatırlattı bana :D

felek28 09-02-2008 04:59:23

Alıntı:

kubilay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1435016)
bugn çok güldüm, az önce daha önce silver yaptığım bi genç geldi ve biraz sohbet ettik. sohbetimizden bazı anektotlar :D
burda bitecek sandım ama devam ediyor
aradan biraz zaman geçti.
burda biraz sustu cevap vermedi :)
burda sessiz kaldım :rolleyes:
ve müthiş son. aradığım ortağı buldum :cool::cool:
burda koptum:D uzatmak istemedim. :D kendisine herşeyi anlattım :) konuyu r10 a açıyım mı dedim :) radmin beni banlamasın dedi :cry duygulandım :cry

burada bende duygulandım :cry
kubilay komik adamsın vesselam:D

ramonerassi 09-02-2008 05:25:07

belli ki yaşı ufak,ama hırsı takdir edilmesi gerek.umarım işinin peşinden koşar =)

felek28 09-02-2008 05:35:15

ya arkadaşlar merak ediyorum bu taglara küfürlü kim yazı yazıyor :mad: bunun bir yolu yokmu yazanlar ceza alamıyormu:S küfürlü kelimeleri önleme yönetemi yokmu ** bu şekilde:confused:

mstgngr 09-02-2008 06:05:37

kubilay şu konularına tag girme lütfen yaw :D

deli dana 09-02-2008 06:16:48

açım la ben. acaba dolapta ne var.

ErsinAcar 09-02-2008 09:15:27

Alıntı:

deli dana Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1435161)
açım la ben. acaba dolapta ne var.

banada bi yarım :rolleyes:

Sabri 09-02-2008 09:24:50

http://www.tulumba.com.tr/mmTULUMBA/...6GC129_250.jpg

DooMsDaY 09-02-2008 09:30:03

Alıntı:

Marmara Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1435097)
kubilay fecii takıcam sana bigun :D

aman bundan sonra forumda 2 kere düşünüp konuş marmara hocam :D
bak kubilay'a.. bi çakma diş mevzusu yüzünden millet "çakma kubi" demeye basladı.. sanada "takar marmara" derlerse nolcak :D

Dr.Wave 09-02-2008 09:30:54

r10 a seviye düşüyor diyordu birileri zamanında birde.. Haklılarmış :=)

vBDesTabe 09-02-2008 09:45:15

marmamara kısmı güzel idi :D

Ali21 09-02-2008 09:49:22

:D:D zuahaha :D koptum :D + Kußi Duygulandım Diyor :D

UndeaD 09-02-2008 09:50:57

ahaahah :D:D

jameika :D

H5PY0 09-02-2008 11:24:45

Kubi n'apıyon sen herkese premium ala ala ortalık :p

seo17 09-02-2008 11:30:42

Alıntı:

HassiE:
abi ya bu radmin türk demi?
kubi:
yok jamaikalı
Burası tam komedi olmuş :D

blacksta 09-02-2008 11:32:17

zuhuehuehuheheuheuhuh koptum jawws harbiden koptum kopuş modu :D:D:D:D:D

blacksta 09-02-2008 12:21:24

Alıntı:

oyunlar99 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1435577)
Burası tam komedi olmuş :D

aynen bende tam orda koptum zaten :D

ach 09-02-2008 12:24:49

kubilay böyle gidersen müşteri kaybetcen :D

kaantukek 09-02-2008 12:26:21

arkdaşlar konuyu uzatmaya gerek yok, radmin gerekli açıklamayı yaptıksan sonra konu kitlenir :p:p

DarkRhyme 09-02-2008 12:27:29

http://img256.imageshack.us/img256/9578/15179549is1.jpg

cenkaraman 09-02-2008 12:43:18

:):):) ilginc ya bu kadar saf arkadaslar kaldı mı yoksa bilincli yapılan bır konusmamı anlamıs degılım

MBD 09-02-2008 12:50:49

radmin duymasın :p

sergenyapim 09-02-2008 13:13:56

HassiE:
yaw abi biz nie bu gavurun sitesine girioz?
kubi:
haklısın . gel webmaster sitesi açalım
kubi:
adıda hassie.com olsun
HassiE:
yardım edermisn abi gerçekten açar mıyız?
HassiE:
bu radmin denen adamın sitesini geçeriz biz


Süper :D:D

kubilay 09-02-2008 13:27:34

marmara bana nie takıyon. gelen seni ve radmini soruyor. :D popülarite yani :D:D

husay 09-02-2008 14:03:22

Süpermiş :D:D

My_X 09-02-2008 14:07:23

leen benim tagımı kim girdi buraya :mad: kızıyom bak. lem kubi ne boş adamsın işin gücün makara :D

RAMBilisim 09-02-2008 14:09:48

Koptum yaaaa :):):):):):)

MertB 09-02-2008 14:11:57

niye giriyoz bu gevurun sitesine :D
yerlerdeyim :D :D

Entegre 09-02-2008 14:15:51

Koptum :D:D

rhomantic 09-02-2008 14:21:22

bu adam türkmü?
yok jamaikalı :D
abi biz bu gavurun sitesine niye giriyoruz gel bizde site açalım :D:D koptum ya :D

kubilay 09-02-2008 14:25:56

hassie.com kim aldı söylesn :'(


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 08:48:19.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.