R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Kripto Paralar (https://www.r10.net/kripto-paralar/)
-   -   cointellect ödeme alanlar (https://www.r10.net/kripto-paralar/1396576-cointellect-odeme-alanlar.html)

helpcin 29-01-2015 22:18:39

cointellect ödeme alanlar
 
arkadaşlar son zamanlarda ödemelerde sıkıntılar yaşanmakta.
hiç yoktan burda ödeme alanlar yazarlarsa içimiz rahatlar bir nevi bu gidişle kapanacak gibi ya hayırlısı.
18 ocak paypal ödemem beklemekte
23-24-25-26-28-29 ocak doge coinler bekleme
21 ve 22 doge coin 13 ve 39 € ödemem geldi

mamak 29-01-2015 22:27:25

Alıntı:

helpcin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070096344)
arkadaşlar son zamanlarda ödemelerde sıkıntılar yaşanmakta.
hiç yoktan burda ödeme alanlar yazarlarsa içimiz rahatlar bir nevi bu gidişle kapanacak gibi ya hayırlısı.
18 ocak paypal ödemem beklemekte
23-24-25-26-28-29 ocak doge coinler bekleme
21 ve 22 doge coin 13 ve 39 € ödemem geldi

Paypalda Herkes Sıkıntı Yaşıyor Doge Çekimi Yapın Buyuk İhtimal Paypalin Koydugu Limite Takildilar.

Lucky Ultra Sonic U8650 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

EmreCagiran 29-01-2015 23:30:28

19(100€) - 21(100€) Ocak Paypal Ödemelerim Beklemede.
22(34€) - 23 (34€) Ocak Ödemelerim DOGE üzerinden geldi
24(34€) - 25(34€) - 26(34€) - 27(34€) Ocak Ödemelerim DOGE üzerinden gelmedi.

Bakalım sonuç nereye varacak..

maximus4530 30-01-2015 00:26:07

28-29-30 ocak tarihleri arasındaki totalde 99 € beklemede malesef bende bir diğer konuda sistem hakkındaki görüşlerimi belirttim.

Buradan okuyabilirsiniz

L0rd 30-01-2015 01:25:09

dogler beklemede 3 4 gündür

TurkishServerTR 30-01-2015 14:51:55

Alıntı:

maximus4530 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070096842)
28-29-30 ocak tarihleri arasındaki totalde 99 € beklemede malesef bende bir diğer konuda sistem hakkındaki görüşlerimi belirttim.

Buradan okuyabilirsiniz

benimde 24 Oca 2015 04:17:15 tarihinden beri 166 euro oldu toplam

26 - 28 ve 30 çekim talebi bulundum malesef hala yok :( :(

sinanksk 30-01-2015 14:52:35

Son 1 haftadır gelmiyor

Kalemder 30-01-2015 15:03:13

Her gün düzenli çekiyorum.
%50 roi

Frans 30-01-2015 15:39:44

%20 kesinti yaparak roi süresini uzattılar, üstüne ödemeleri de geciktiriyorlar hatta son 1 haftadır neredeyse ödeme bile yapmıyorlar. Henüz roi yapmamışlar için durum kötü maalesef.

Shamrain 30-01-2015 15:42:40

içinizin rahatlamasını gerektirecek bir durum söz konusu değil. yeni yatırım yapmış kişilere para anında giderken, yatırdığını amorti etmesine az kalan veya amorti eden kişilere ödeme yapılmıyor. cointellect artık bitti.

maximus4530 30-01-2015 15:58:32

Maalesef söylediklerinize katılıyorum benim yatırdıgımın yarısından fazlasını aldım yani ROI %150 iyikide böyle devam etmedi yoksa bir paket alıp aldıklarımıda geri verecektim

baktılar bende o yonde bir hareket yok bitcoinde dibi gördü ne attıgım mesajlara cevap veriyorlar nede ödeme taleplerimi gönderiyorlar.

İnşallah tekdileğim herkesin zarar görmeden bu işten kurtulması.

Alıntı:

Shamrain Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070098532)
içinizin rahatlamasını gerektirecek bir durum söz konusu değil. yeni yatırım yapmış kişilere para anında giderken, yatırdığını amorti etmesine az kalan veya amorti eden kişilere ödeme yapılmıyor. cointellect artık bitti.


sinanksk 30-01-2015 16:45:54

Şu an bütün ödemeleri iptal etmişler hesaba yansıtmışlar tekrar

EmreCagiran 30-01-2015 16:56:47

Alıntı:

sinanksk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070098725)
Şu an bütün ödemeleri iptal etmişler hesaba yansıtmışlar tekrar

Paypal dışındaki tüm çekimler bendede iptal edildi. Paypal halen beklemede.

İnşallah bir çözüm yoludur. Aksini düşünmek bile istemiyorum. Heleki şu paraya sıkışık olduğum durumda 500€'yu alamamak mahveder beni :)

Lebraam 30-01-2015 17:00:02

Dün istediğim 58 Euro Dogecoin bugün cointellect hesabıma iade edilmiş. Şimdi tekrar ödeme talep ettim. Artık koparabildiğimiz her euro kar, %20 kesintiyle bile ödememizi alamaz hale geldik.

Shamrain 30-01-2015 17:03:59

Alıntı:

sinanksk Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070098725)
Şu an bütün ödemeleri iptal etmişler hesaba yansıtmışlar tekrar

Alıntı:

EmreCagiran Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070098774)
Paypal dışındaki tüm çekimler bendede iptal edildi. Paypal halen beklemede.

İnşallah bir çözüm yoludur. Aksini düşünmek bile istemiyorum. Heleki şu paraya sıkışık olduğum durumda 500€'yu alamamak mahveder beni :)

Alıntı:

Lebraam Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070098783)
Dün istediğim 58 Euro Dogecoin bugün cointellect hesabıma iade edilmiş. Şimdi tekrar ödeme talep ettim. Artık koparabildiğimiz her euro kar, %20 kesintiyle bile ödememizi alamaz hale geldik.

hesabı kontrol ettim. tüm ödemeler iptal edilmiş. bakalım, ya yeni bir ödeme yöntemi çıkaracaklar ya da tüm ödemeleri bitirecekler.

EmreCagiran 30-01-2015 18:10:47

Alıntı:

Lebraam Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070098783)
Dün istediğim 58 Euro Dogecoin bugün cointellect hesabıma iade edilmiş. Şimdi tekrar ödeme talep ettim. Artık koparabildiğimiz her euro kar, %20 kesintiyle bile ödememizi alamaz hale geldik.

Parayı talep etmedim ben hocam. Eğer olur da paranız yatarsa haberdar edin bizde direk talep edelim.

Haber bekliyorum sizden :)

Shamrain 30-01-2015 19:48:17

Alıntı:

EmreCagiran Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070099075)
Parayı talep etmedim ben hocam. Eğer olur da paranız yatarsa haberdar edin bizde direk talep edelim.

Haber bekliyorum sizden :)

ben gelir gelmez talep ettim.

9212795 30 Oca 2015 17:06:02

hala gelecek :)

helpcin 30-01-2015 19:56:13

92€ dogecoin bakiyesi hesabıma tekrar geri gelmiş
122€ paypal hala beklemede
92€ doge coin olarak istedik tekrar bekliyoruz

Shamrain 30-01-2015 20:17:09

Alıntı:

helpcin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070099463)
92€ dogecoin bakiyesi hesabıma tekrar geri gelmiş
122€ paypal hala beklemede
92€ doge coin olarak istedik tekrar bekliyoruz

pek sanmıyorum hocam geleceğini. bir şeyin peşindeler ama neyin bilmiyoruz. ödemeleri iptal ederek zaman kazanmak istiyor olabilirler.

mehmetozdemir 30-01-2015 21:08:45

ozaman yeni yatırım yapmayı düşünenler tedbirli olsun diyelimmi.

helpcin 30-01-2015 21:11:47

roi sürem bitti
815€ harcamam var
yaklaşık 600€ çekdim
200 küsür de beklemede roi si bitenler ve yaklaşanlar askıda görünüyor.
son durum olarak.
katılıyorum zaman kazandıkları apaçık belli.
yeni ödeme sismi geliştiriyorlar.
birde dikkatimi çeken bir konu ise
12ekimde bir paket almışım kredi kartı ile aracı kurum "Transactpro"
21 aralık yine bu firmadan çekmiş"Transactpro"
24 aralıkda diğer paketim "Latvia Pasta Bank"
2-3 aylık bir süre zarfında aynı firmayla çalışıp
daha sonra başka bir pos ile anlaşmaları ilginç

Broon 30-01-2015 21:23:43

Alıntı:

helpcin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070099719)
roi sürem bitti
815€ harcamam var
yaklaşık 600€ çekdim
200 küsür de beklemede roi si bitenler ve yaklaşanlar askıda görünüyor.
son durum olarak.
katılıyorum zaman kazandıkları apaçık belli.
yeni ödeme sismi geliştiriyorlar.
birde dikkatimi çeken bir konu ise
12ekimde bir paket almışım kredi kartı ile aracı kurum "Transactpro"
21 aralık yine bu firmadan çekmiş"Transactpro"
24 aralıkda diğer paketim "Latvia Pasta Bank"
2-3 aylık bir süre zarfında aynı firmayla çalışıp
daha sonra başka bir pos ile anlaşmaları ilginç

paralarını aldılarsa chargeback yediklerinde sorun çıkmasın diye olabilir :)

helpcin 30-01-2015 21:26:32

Alıntı:

Broon Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070099757)
paralarını aldılarsa chargeback yediklerinde sorun çıkmasın diye olabilir :)

olabilir :)

Shamrain 30-01-2015 21:29:34

Alıntı:

mehmetozdemir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070099711)
ozaman yeni yatırım yapmayı düşünenler tedbirli olsun diyelimmi.

kesinlikle söyleyebiliriz.

Alıntı:

helpcin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070099719)
roi sürem bitti
815€ harcamam var
yaklaşık 600€ çekdim
200 küsür de beklemede roi si bitenler ve yaklaşanlar askıda görünüyor.
son durum olarak.
katılıyorum zaman kazandıkları apaçık belli.
yeni ödeme sismi geliştiriyorlar.
birde dikkatimi çeken bir konu ise
12ekimde bir paket almışım kredi kartı ile aracı kurum "Transactpro"
21 aralık yine bu firmadan çekmiş"Transactpro"
24 aralıkda diğer paketim "Latvia Pasta Bank"
2-3 aylık bir süre zarfında aynı firmayla çalışıp
daha sonra başka bir pos ile anlaşmaları ilginç

ponzi oyununun bir parçası hocam. bende de iki farklı pos gözüküyor :)

arkadaşlar, cointellect artık bitti. sitenin açık olması bir şey ifade etmiyor. umuyorum ki yanılırım ve yatırdığımız miktarı en azından geri alabilecek şekilde ödemelere devam edebilirler.

helpcin 30-01-2015 21:39:19

Alıntı:

Shamrain Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070099776)
kesinlikle söyleyebiliriz.



ponzi oyununun bir parçası hocam. bende de iki farklı pos gözüküyor :)

arkadaşlar, cointellect artık bitti. sitenin açık olması bir şey ifade etmiyor. umuyorum ki yanılırım ve yatırdığımız miktarı en azından geri alabilecek şekilde ödemelere devam edebilirler.

tek temennimiz kendini kurtarması artık.%20 yi fee yi düşünmüyorum bile ödesinler de
umarım hepimiz yanılıyoruzdur.
aklıma cryptodouble geliyor artık ya düşünmek istemiyorum 0.4btc gitti ordanda :)

kendi görüşümde yeni paket alacaklar girmemesi yönünde

Shamrain 30-01-2015 23:36:40

Alıntı:

helpcin Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070099809)
tek temennimiz kendini kurtarması artık.%20 yi fee yi düşünmüyorum bile ödesinler de
umarım hepimiz yanılıyoruzdur.
aklıma cryptodouble geliyor artık ya düşünmek istemiyorum 0.4btc gitti ordanda :)

kendi görüşümde yeni paket alacaklar girmemesi yönünde

umarız düşünen arkadaşlar burayı okurlar.

Lebraam 31-01-2015 01:31:12

Alıntı:

EmreCagiran Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070099075)
Parayı talep etmedim ben hocam. Eğer olur da paranız yatarsa haberdar edin bizde direk talep edelim.

Haber bekliyorum sizden :)

Yok hala gelmedi, artık çok ümitlenmemek lazım

maximus4530 31-01-2015 01:37:34

Yapılmayan ödemelerimin hepsi cointellect hesabına geri gelmiş toplam 110 Euro birdaha çekimi denedim ancak ümidim yok artık.

Paypal çekimi yapılmasına benim hesabımda izin vermiyor
CryptoPay çekimi sadece Basic ve üstü paketi olanlar için yazıyor
Sadece Doge ödemesi açık ondada 12 gündür ödeme alamıyorum.

Sizin anlayacağınız durum kötü, benden uyarması bu saatten sonra kimsenin yatırım yapmaması kendi sağlı açısından önemli :D

Saygılarımla,
Kolay gelsin.

EmreCagiran 01-02-2015 16:36:20

Ödeme alan kimse var mı? Konu bir anda durgunlaştı :)

Benim 500€ kadar ödemem beklemede şuan.

Kalemder 01-02-2015 17:31:30

Ben günlük hızlı bir şekilde ödeme alabiliyorum.
Ama bunu deyince kızıp mevzu çıkartıyorlar.

Roi'ye 25 gün kadar var.

gonejko 01-02-2015 17:52:54

Alıntı:

Kalemder Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070105758)
Ben günlük hızlı bir şekilde ödeme alabiliyorum.
Ama bunu deyince kızıp mevzu çıkartıyorlar.

Roi'ye 25 gün kadar var.

bence seni gözden kaçırmışlar kara listeye almamışlar :)

EmreCagiran 01-02-2015 19:34:06

Alıntı:

Kalemder Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070105758)
Ben günlük hızlı bir şekilde ödeme alabiliyorum.
Ama bunu deyince kızıp mevzu çıkartıyorlar.

Roi'ye 25 gün kadar var.

Roi'ye 25 gün var peki günlük ne kadar ödeme çekiyorsunuz?

Benim 200$ paypal 300$ doge ödemem beklemede. Valla o kadar acil paraya ihtiyacım var ki İnşallah yatırırlar :(

Lebraam 01-02-2015 21:04:02

Hesabı Roi olmayanlar takır takır ödeme alıyor bizim 3-4 gün önce istediğimiz paralar yatmıyor. Kaçıyorlar başka açıklaması yok

caliente 02-02-2015 00:03:58

Forumda yeteri kadar cointellect hakkında konu var, konulara dahil olarak diğer kullanıcılarla da bilgi paylaşımı yapınız. Ek olarak başka cointellect konusu açmayınız.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:31:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.