![]() |
cointellect ödeme alanlar arkadaşlar son zamanlarda ödemelerde sıkıntılar yaşanmakta. hiç yoktan burda ödeme alanlar yazarlarsa içimiz rahatlar bir nevi bu gidişle kapanacak gibi ya hayırlısı. 18 ocak paypal ödemem beklemekte 23-24-25-26-28-29 ocak doge coinler bekleme 21 ve 22 doge coin 13 ve 39 ödemem geldi |
Alıntı:
Lucky Ultra Sonic U8650 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi |
19(100) - 21(100) Ocak Paypal Ödemelerim Beklemede. 22(34) - 23 (34) Ocak Ödemelerim DOGE üzerinden geldi 24(34) - 25(34) - 26(34) - 27(34) Ocak Ödemelerim DOGE üzerinden gelmedi. Bakalım sonuç nereye varacak.. |
28-29-30 ocak tarihleri arasındaki totalde 99 beklemede malesef bende bir diğer konuda sistem hakkındaki görüşlerimi belirttim. Buradan okuyabilirsiniz |
dogler beklemede 3 4 gündür |
Alıntı:
26 - 28 ve 30 çekim talebi bulundum malesef hala yok :( :( |
Son 1 haftadır gelmiyor |
Her gün düzenli çekiyorum. %50 roi |
%20 kesinti yaparak roi süresini uzattılar, üstüne ödemeleri de geciktiriyorlar hatta son 1 haftadır neredeyse ödeme bile yapmıyorlar. Henüz roi yapmamışlar için durum kötü maalesef. |
içinizin rahatlamasını gerektirecek bir durum söz konusu değil. yeni yatırım yapmış kişilere para anında giderken, yatırdığını amorti etmesine az kalan veya amorti eden kişilere ödeme yapılmıyor. cointellect artık bitti. |
Maalesef söylediklerinize katılıyorum benim yatırdıgımın yarısından fazlasını aldım yani ROI %150 iyikide böyle devam etmedi yoksa bir paket alıp aldıklarımıda geri verecektim baktılar bende o yonde bir hareket yok bitcoinde dibi gördü ne attıgım mesajlara cevap veriyorlar nede ödeme taleplerimi gönderiyorlar. İnşallah tekdileğim herkesin zarar görmeden bu işten kurtulması. Alıntı:
|
Şu an bütün ödemeleri iptal etmişler hesaba yansıtmışlar tekrar |
Alıntı:
İnşallah bir çözüm yoludur. Aksini düşünmek bile istemiyorum. Heleki şu paraya sıkışık olduğum durumda 500'yu alamamak mahveder beni :) |
Dün istediğim 58 Euro Dogecoin bugün cointellect hesabıma iade edilmiş. Şimdi tekrar ödeme talep ettim. Artık koparabildiğimiz her euro kar, %20 kesintiyle bile ödememizi alamaz hale geldik. |
Alıntı:
Alıntı:
Alıntı:
|
Alıntı:
Haber bekliyorum sizden :) |
Alıntı:
9212795 30 Oca 2015 17:06:02 hala gelecek :) |
92 dogecoin bakiyesi hesabıma tekrar geri gelmiş 122 paypal hala beklemede 92 doge coin olarak istedik tekrar bekliyoruz |
Alıntı:
|
ozaman yeni yatırım yapmayı düşünenler tedbirli olsun diyelimmi. |
roi sürem bitti 815 harcamam var yaklaşık 600 çekdim 200 küsür de beklemede roi si bitenler ve yaklaşanlar askıda görünüyor. son durum olarak. katılıyorum zaman kazandıkları apaçık belli. yeni ödeme sismi geliştiriyorlar. birde dikkatimi çeken bir konu ise 12ekimde bir paket almışım kredi kartı ile aracı kurum "Transactpro" 21 aralık yine bu firmadan çekmiş"Transactpro" 24 aralıkda diğer paketim "Latvia Pasta Bank" 2-3 aylık bir süre zarfında aynı firmayla çalışıp daha sonra başka bir pos ile anlaşmaları ilginç |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Alıntı:
arkadaşlar, cointellect artık bitti. sitenin açık olması bir şey ifade etmiyor. umuyorum ki yanılırım ve yatırdığımız miktarı en azından geri alabilecek şekilde ödemelere devam edebilirler. |
Alıntı:
umarım hepimiz yanılıyoruzdur. aklıma cryptodouble geliyor artık ya düşünmek istemiyorum 0.4btc gitti ordanda :) kendi görüşümde yeni paket alacaklar girmemesi yönünde |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Yapılmayan ödemelerimin hepsi cointellect hesabına geri gelmiş toplam 110 Euro birdaha çekimi denedim ancak ümidim yok artık. Paypal çekimi yapılmasına benim hesabımda izin vermiyor CryptoPay çekimi sadece Basic ve üstü paketi olanlar için yazıyor Sadece Doge ödemesi açık ondada 12 gündür ödeme alamıyorum. Sizin anlayacağınız durum kötü, benden uyarması bu saatten sonra kimsenin yatırım yapmaması kendi sağlı açısından önemli :D Saygılarımla, Kolay gelsin. |
Ödeme alan kimse var mı? Konu bir anda durgunlaştı :) Benim 500 kadar ödemem beklemede şuan. |
Ben günlük hızlı bir şekilde ödeme alabiliyorum. Ama bunu deyince kızıp mevzu çıkartıyorlar. Roi'ye 25 gün kadar var. |
Alıntı:
|
Alıntı:
Benim 200$ paypal 300$ doge ödemem beklemede. Valla o kadar acil paraya ihtiyacım var ki İnşallah yatırırlar :( |
Hesabı Roi olmayanlar takır takır ödeme alıyor bizim 3-4 gün önce istediğimiz paralar yatmıyor. Kaçıyorlar başka açıklaması yok |
Forumda yeteri kadar cointellect hakkında konu var, konulara dahil olarak diğer kullanıcılarla da bilgi paylaşımı yapınız. Ek olarak başka cointellect konusu açmayınız. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:31:20. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.