R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   İş Arayanlar (https://www.r10.net/is-arayanlar/)
-   -   Mustafa Halil SELEK - FreeLance Programmer (https://www.r10.net/is-arayanlar/1280144-mustafa-halil-selek-freelance-programmer.html)

egebilisim 30-06-2014 16:35:05

R10 üyelerinden @yedinciperon (Faruk Bey)'in işi teslim edilmiş, trade gönderilmesi için ödeme beklenmektedir.

Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK

İş Alımı Açıktır.

yemekbloglari 30-06-2014 22:08:00

daha önce bir iş üzerine anlaşılmıştı, şuan iş iyi gidiyor. bakalım yarına teslim alırız heralde.

egebilisim 30-06-2014 22:10:53

Alıntı:

yemekbloglari Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069245336)
daha önce bir iş üzerine anlaşılmıştı, şuan iş iyi gidiyor. bakalım yarına teslim alırız heralde.

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Uyguladığım doğru politika sayesinde risk süresinin 1. gününde size teslim edeceğim.

Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK

İş Alımı Açıktır.

sinebank 01-07-2014 00:18:03

Bir anlaşma daha yaptık arkadaşla wordprese javascript bir sayfa hazırlıycak sabırsızlıkla bekliyorum :)

egebilisim 01-07-2014 08:09:08

Alıntı:

sinebank Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069245974)
Bir anlaşma daha yaptık arkadaşla wordprese javascript bir sayfa hazırlıycak sabırsızlıkla bekliyorum :)

Tekrardan beni seçtiğiniz için teşekür ederim.

İş Alımı Açıktır.

Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK

YedinciPeron 01-07-2014 23:08:37

Arkadaş işini oldukça temiz ve hızlı yapan birisi. Söylediği günde teslimini gerçekleştirdi. Oldukça güvenilir bir arkadaş. Teşekkür ediyorum kendisine.

egebilisim 04-07-2014 09:40:51

Alıntı:

YedinciPeron Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069250759)
Arkadaş işini oldukça temiz ve hızlı yapan birisi. Söylediği günde teslimini gerçekleştirdi. Oldukça güvenilir bir arkadaş. Teşekkür ediyorum kendisine.

Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.

Her zaman tekrar beklerim.


İş Alımı Açıktır!


Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK

egebilisim 08-07-2014 10:17:05

İş Alımımız açıktır. Toplam 17 mutlu müşterim olmuştur.

egebilisim 14-07-2014 14:43:02

Konu tekrardan ve son kez güncelleştirilmiştir. Siz değerli okuyucularımı da referanslarım arasında görmekten gurur duyarım.

Referanslarım arasına katılanlar ;
http://www.aralmobilyadekorasyon.com
http://www.istirak.org
http://www.samsunews.com /Devam ediliyor

Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK

egebilisim 10-09-2014 19:58:28

Üniversite kayıt vb. sebeplerden dolayı kapalı tuttuğum iş alımını fiyat arttırımı yapmadan tekrardan aktif etmiş bulunmaktayım.

Değerli R10 üyelerinin işlerine tekrardan talibim...

reball 10-09-2014 23:21:59

Karakterli, dürüst ve yardımsever bir arkadaş. İş hayatında başarılar dilerim.

egebilisim 11-09-2014 00:08:37

Alıntı:

reball Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069577522)
Karakterli, dürüst ve yardımsever bir arkadaş. İş hayatında başarılar dilerim.

Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.

İş Alımı AÇIKTIR

Jabba 11-09-2014 12:39:28

Daha önce ki çalışmadan memnun kaldığım için tekrar iş verildi.

egebilisim 11-09-2014 17:37:17

Alıntı:

Jabba Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069579282)
Daha önce ki çalışmadan memnun kaldığım için tekrar iş verildi.

Tekrar beni seçtiğiniz için teşekkür ederim.

İş tarafımca teslim edilmiş ve ödeme alınmıştır.
Trade Gönderimi beklenmektedir.

Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK

Emotivo 11-09-2014 20:27:59

Kendisi anlayışlı ve işinin ehli birisidir, hayırlı işler.

egebilisim 13-09-2014 02:06:46

Alıntı:

Emotivo Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069581465)
Kendisi anlayışlı ve işinin ehli birisidir, hayırlı işler.

Öncelikle beni seçtiğiniz için teşekkür ederim.

Değerli yorumunuz için tekrardan teşekkür ederim.

İş Alımı AÇIKTIR

Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK

yemekbloglari 13-09-2014 16:27:02

Alıntı:

egebilisim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069317542)
Konu tekrardan ve son kez güncelleştirilmiştir. Siz değerli okuyucularımı da referanslarım arasında görmekten gurur duyarım.

Referanslarım arasına katılanlar ;
http://www.aralmobilyadekorasyon.com
http://www.yemekbloglari.net
http://www.istirak.org
http://www.samsunews.com /Devam ediliyor

Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK

iş başarılı olmamış ve hazırladıgınız sistem komple silinmiştir. bu nedenle sitemi referanslardan silmenizi rica ediyorum

egebilisim 14-09-2014 02:30:50

Alıntı:

yemekbloglari Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069589002)
iş başarılı olmamış ve hazırladıgınız sistem komple silinmiştir. bu nedenle sitemi referanslardan silmenizi rica ediyorum

İsteğiniz üzerine siteniz referanslarımdan çıkartılmıştır fakat bilgilendirme amaçlı olarak not düşmek isterim. Yazılım istenilen özelliklerde teslim edilmiş fakat sistem özelliklerinin çalışmıyor olarak görülmesinden kaynaklanan bir anlaşmazlık olmuştur.

Yaşanılan olumsuzluktan dolayı suçum var ise affola.
Tüm zamanınız mutlu ve huzurlu olsun.

İş Alımı Açıktır.

Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK.

egebilisim 14-09-2014 13:19:48

Konumuz günceldir.

İş alımı açıktır.

Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK

guttsay 14-09-2014 15:01:56

msjm olsun bir bot yazacak ve WP db kaybetmeden TE bilişim aktarmak istiyorum.

egebilisim 14-09-2014 15:07:06

Alıntı:

guttsay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069592526)
msjm olsun bir bot yazacak ve WP db kaybetmeden TE bilişim aktarmak istiyorum.

Detayları özel mesaj ile göndermeniz dahilinde süre ve ücret bilgisi paylaşabilirim.

Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK

egebilisim 15-09-2014 12:38:54

Merhabalar,
Özel Mesaj gönderen arkadaşlarımızın, müşterilerimin PM gönderildi şeklinde konuya yazmalarını istirham ederim.

Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK

Erhan 15-09-2014 12:50:13

Yorum yazmadan önce belirtmek isterim ki konuyu çok güzel açmışsın tebrik ederim.

Saatli çalışma şekline kesinlikle katılıyorum çok güzel bir düşünce yurtdışında da genellikle bu şekilde çalışılıyor. Peki 1 saat çalıştığını nasıl göreceğiz. Tamamen vicdani birşey olarak düşünüp sanamı bırakıyoruz. :)

Sadece merak açısından soruyorum. Ve insanları bilgilendirmek amacım var.

Bol kazançlar.

egebilisim 15-09-2014 16:14:39

Merhabalar,
Öncelikle değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Bahsi geçen ne kadar saat çalıştığım konusunda herkesi bilinçlendirmek adına geliştiriyor olduğum proje yönetim yazılımı sayesinde müşterilerim veya yeni ziyaretçilerim yapılan her işlemde hangi adımların ilerleyeceğini ve bu adımların ne kadar süreler bulduğunu görebilecekler. Ayrıca, bir projenin sıfırdan yazılma veya düzenlenme saatleri genel olarak piyasa içerisinde bilinmektedir. Bu açıdan bakılacak olursa müşterilerimin fazla ücret ödemesine gerek kalmamış oluyor ve aynı zamanda bende emeğimin karşılığını (ne fazlasını ne azını) almış oluyorum.

Konumun açık olduğu süre zarfında beni fazla süre söylüyorsun şeklinde eleştiren tek bir abimiz oldu. İş detayında WHMCS ve Wordpress 'i toplamda 1 hafta içerisinde tek kişi tarafından yazılacağını düşünüyordu. Her insan kendini tanır ve bir gün içerisinde neler yapacağını bilir. WHMCS sisteminin oldukça detaylı olduğunu bilmeyenimiz yoktur. Ama değerli abimiz bu iki (sektör devi) yazılımın tek kişi tarafından sıfırdan bir hafta içerisinde kodlanabileceğini düşünüyordu.


R10 konusu üzerinden 20'den fazla tekil müşterim ve 40'tan fazla çoğul işlerim oldu. Her müşterimin yazılımını kendi sitemin yazılımını yazıyor gibi hayal ederek projelendiriyorum. Ayrıca yazılım projelendirme öncesinde, kodlarken veya sonrasında aklıma gelebilecek yeni fikirleri sunuyorum. Bu sebep ile bana iş veren müşterilerimi memnun etmeyi her zaman misyon olarak kabul ediyorum / edeceğim.




Alıntı:

Erhan Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069596212)
Yorum yazmadan önce belirtmek isterim ki konuyu çok güzel açmışsın tebrik ederim.

Saatli çalışma şekline kesinlikle katılıyorum çok güzel bir düşünce yurtdışında da genellikle bu şekilde çalışılıyor. Peki 1 saat çalıştığını nasıl göreceğiz. Tamamen vicdani birşey olarak düşünüp sanamı bırakıyoruz. :)

Sadece merak açısından soruyorum. Ve insanları bilgilendirmek amacım var.

Bol kazançlar.


Effe 15-09-2014 22:36:46

Özel mesaj atıldı, dönüş bekleniyor.

egebilisim 16-09-2014 10:49:48

Alıntı:

Effe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069598642)
Özel mesaj atıldı, dönüş bekleniyor.


Özel Mesaj Cevaplanmıştır.

[*]İş Alımı AÇIKTIR!



Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK

Effe 17-09-2014 00:29:52

Arkadaşa iş verildi, ödemesi yapıldı. İş sonrası görüşlerimi burada paylaşacağım. Hayırlısı olsun.

egebilisim 17-09-2014 17:25:06

Alıntı:

Effe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069603333)
Arkadaşa iş verildi, ödemesi yapıldı. İş sonrası görüşlerimi burada paylaşacağım. Hayırlısı olsun.

Her iki taraf içinde hayırlı olmasını dilerim. Ödeme alınmış ve 8 saatlik geniş bir optimizasyon çalışması gerçekleştirilmiştir. Sitede yapmış olduğumuz değişiklikler aşağıdaki şekildedir.

Alıntı:

Sunucu CPU kullanımı 8 baremden 1 bareme indirildi.

CPU kullanımı
Son 1 dakika 1.26
Son 5 dakika 1.79
Son 15 dakika 3.46

Tarayıcı Bazlı Cache 1 hafta olarak konumlandırılmıştır.

Sunucu bazlı cache 20 dakika olarak konumlandırılmıştır.

Sitedeki stabil alanlar include mantığından kurtarılarak statik şekilde konumlandırılmıştır.

Site açılış hızı 16.50sn civarından 1.50-3.00 saniye arasına alındı.

Veritabanında 1.70 bareminde olan ek yüklerin sıfırlanması sağlandı.
Hız optimizasyonu yaptırmak isteyen müşterilerimize destek vermeyi her zaman beklerim.

İş Alımı Açıktır

Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK

Effe 17-09-2014 17:27:00

Arkadaşa çok teşekkür ediyor, ve benzer ihtiyaçları olan arkadaşlar için kesinlikle iş yapmalarını öneriyorum.

egebilisim 17-09-2014 19:31:29

Alıntı:

Effe Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069606221)
Arkadaşa çok teşekkür ediyor, ve benzer ihtiyaçları olan arkadaşlar için kesinlikle iş yapmalarını öneriyorum.

Çok değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Her çalışmanızda tekrar beklerim.

İş Alımı AÇIKTIR

Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK

egebilisim 18-09-2014 18:01:59

Merhabalar,
İş alımı açıktır.


Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK

ultimateFB 19-09-2014 00:54:13

Alıntı:

egebilisim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069610969)
Merhabalar,
İş alımı açıktır.


Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK

Ayırlı İşler Bea :D

ColoxDesign 19-09-2014 00:59:00

Mustafa ile çok çalıştım. En son telefon görüşmemizde;
- Alo mustafa mail işini hallettin mi?
- Hallettim abi
- Emeğine sağlık

egebilisim 19-09-2014 07:45:28

Alıntı:

ultimateFB Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069612521)
Ayırlı İşler Bea :D

Değerli yorumun için teşekkür ederim dostum. Arayı fazla soğutuyorsun özlüyoruz.


Alıntı:

ColoxDesign Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069612536)
Mustafa ile çok çalıştım. En son telefon görüşmemizde;
- Alo mustafa mail işini hallettin mi?
- Hallettim abi
- Emeğine sağlık

Abicim, umarım her işte yine birlikte çalışırız.


Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK

egebilisim 19-09-2014 19:03:44

Merhabalar,
İş alımı açıktır.


Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK

trustlayer 21-09-2014 11:24:05

Merhaba,

Bir projemizde çalıştık, taahhüt ettiği sözleri gününde ve zamanında eksiksiz teslim ettiği için teşekkür ederiz,

egebilisim 21-09-2014 11:32:11

Alıntı:

trustlayer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069620678)
Merhaba,

Bir projemizde çalıştık, taahhüt ettiği sözleri gününde ve zamanında eksiksiz teslim ettiği için teşekkür ederiz,

Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Her zaman beraber çalışmak dileği ile,

İş Alımımız Açıktır



Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK

egebilisim 22-09-2014 17:27:11

Merhaba,

İş Alımımız AÇIKTIR

Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK

Jaspers 27-09-2014 13:19:06

E-ticaret işinde beraber çalıştık tüm sorunlara kesintisiz cevap verdi ve çözüme ulaştırdı istediğimizden kat kat iyi bir iş ortaya çıkardı kesinlikle önerebilirim ..

egebilisim 27-09-2014 13:52:28

Alıntı:

Jaspers Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069645490)
E-ticaret işinde beraber çalıştık tüm sorunlara kesintisiz cevap verdi ve çözüme ulaştırdı istediğimizden kat kat iyi bir iş ortaya çıkardı kesinlikle önerebilirim ..

Merhaba,

Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Her zaman bekleriz.


İş alımımız açıktır.


Saygılarım ile,
Mustafa Halil SELEK


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:46:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.