![]() |
R10 üyelerinden @yedinciperon (Faruk Bey)'in işi teslim edilmiş, trade gönderilmesi için ödeme beklenmektedir. Saygılarım ile, Mustafa Halil SELEK İş Alımı Açıktır. |
daha önce bir iş üzerine anlaşılmıştı, şuan iş iyi gidiyor. bakalım yarına teslim alırız heralde. |
Alıntı:
Saygılarım ile, Mustafa Halil SELEK İş Alımı Açıktır. |
Bir anlaşma daha yaptık arkadaşla wordprese javascript bir sayfa hazırlıycak sabırsızlıkla bekliyorum :) |
Alıntı:
İş Alımı Açıktır. Saygılarım ile, Mustafa Halil SELEK |
Arkadaş işini oldukça temiz ve hızlı yapan birisi. Söylediği günde teslimini gerçekleştirdi. Oldukça güvenilir bir arkadaş. Teşekkür ediyorum kendisine. |
Alıntı:
Her zaman tekrar beklerim. İş Alımı Açıktır! Saygılarım ile, Mustafa Halil SELEK |
İş Alımımız açıktır. Toplam 17 mutlu müşterim olmuştur. |
Konu tekrardan ve son kez güncelleştirilmiştir. Siz değerli okuyucularımı da referanslarım arasında görmekten gurur duyarım. Referanslarım arasına katılanlar ; http://www.aralmobilyadekorasyon.com http://www.istirak.org http://www.samsunews.com /Devam ediliyor Saygılarım ile, Mustafa Halil SELEK |
Üniversite kayıt vb. sebeplerden dolayı kapalı tuttuğum iş alımını fiyat arttırımı yapmadan tekrardan aktif etmiş bulunmaktayım. Değerli R10 üyelerinin işlerine tekrardan talibim... |
Karakterli, dürüst ve yardımsever bir arkadaş. İş hayatında başarılar dilerim. |
Alıntı:
İş Alımı AÇIKTIR |
Daha önce ki çalışmadan memnun kaldığım için tekrar iş verildi. |
Alıntı:
İş tarafımca teslim edilmiş ve ödeme alınmıştır. Trade Gönderimi beklenmektedir. Saygılarım ile, Mustafa Halil SELEK |
Kendisi anlayışlı ve işinin ehli birisidir, hayırlı işler. |
Alıntı:
Değerli yorumunuz için tekrardan teşekkür ederim. İş Alımı AÇIKTIR Saygılarım ile, Mustafa Halil SELEK |
Alıntı:
|
Alıntı:
Yaşanılan olumsuzluktan dolayı suçum var ise affola. Tüm zamanınız mutlu ve huzurlu olsun. İş Alımı Açıktır. Saygılarım ile, Mustafa Halil SELEK. |
Konumuz günceldir. İş alımı açıktır. Saygılarım ile, Mustafa Halil SELEK |
msjm olsun bir bot yazacak ve WP db kaybetmeden TE bilişim aktarmak istiyorum. |
Alıntı:
Saygılarım ile, Mustafa Halil SELEK |
Merhabalar, Özel Mesaj gönderen arkadaşlarımızın, müşterilerimin PM gönderildi şeklinde konuya yazmalarını istirham ederim. Saygılarım ile, Mustafa Halil SELEK |
Yorum yazmadan önce belirtmek isterim ki konuyu çok güzel açmışsın tebrik ederim. Saatli çalışma şekline kesinlikle katılıyorum çok güzel bir düşünce yurtdışında da genellikle bu şekilde çalışılıyor. Peki 1 saat çalıştığını nasıl göreceğiz. Tamamen vicdani birşey olarak düşünüp sanamı bırakıyoruz. :) Sadece merak açısından soruyorum. Ve insanları bilgilendirmek amacım var. Bol kazançlar. |
Merhabalar, Öncelikle değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Bahsi geçen ne kadar saat çalıştığım konusunda herkesi bilinçlendirmek adına geliştiriyor olduğum proje yönetim yazılımı sayesinde müşterilerim veya yeni ziyaretçilerim yapılan her işlemde hangi adımların ilerleyeceğini ve bu adımların ne kadar süreler bulduğunu görebilecekler. Ayrıca, bir projenin sıfırdan yazılma veya düzenlenme saatleri genel olarak piyasa içerisinde bilinmektedir. Bu açıdan bakılacak olursa müşterilerimin fazla ücret ödemesine gerek kalmamış oluyor ve aynı zamanda bende emeğimin karşılığını (ne fazlasını ne azını) almış oluyorum. Konumun açık olduğu süre zarfında beni fazla süre söylüyorsun şeklinde eleştiren tek bir abimiz oldu. İş detayında WHMCS ve Wordpress 'i toplamda 1 hafta içerisinde tek kişi tarafından yazılacağını düşünüyordu. Her insan kendini tanır ve bir gün içerisinde neler yapacağını bilir. WHMCS sisteminin oldukça detaylı olduğunu bilmeyenimiz yoktur. Ama değerli abimiz bu iki (sektör devi) yazılımın tek kişi tarafından sıfırdan bir hafta içerisinde kodlanabileceğini düşünüyordu. R10 konusu üzerinden 20'den fazla tekil müşterim ve 40'tan fazla çoğul işlerim oldu. Her müşterimin yazılımını kendi sitemin yazılımını yazıyor gibi hayal ederek projelendiriyorum. Ayrıca yazılım projelendirme öncesinde, kodlarken veya sonrasında aklıma gelebilecek yeni fikirleri sunuyorum. Bu sebep ile bana iş veren müşterilerimi memnun etmeyi her zaman misyon olarak kabul ediyorum / edeceğim. Alıntı:
|
Özel mesaj atıldı, dönüş bekleniyor. |
Alıntı:
Özel Mesaj Cevaplanmıştır. [*]İş Alımı AÇIKTIR! Saygılarım ile, Mustafa Halil SELEK |
Arkadaşa iş verildi, ödemesi yapıldı. İş sonrası görüşlerimi burada paylaşacağım. Hayırlısı olsun. |
Alıntı:
Alıntı:
İş Alımı Açıktır Saygılarım ile, Mustafa Halil SELEK |
Arkadaşa çok teşekkür ediyor, ve benzer ihtiyaçları olan arkadaşlar için kesinlikle iş yapmalarını öneriyorum. |
Alıntı:
İş Alımı AÇIKTIR Saygılarım ile, Mustafa Halil SELEK |
Merhabalar, İş alımı açıktır. Saygılarım ile, Mustafa Halil SELEK |
Alıntı:
|
Mustafa ile çok çalıştım. En son telefon görüşmemizde; - Alo mustafa mail işini hallettin mi? - Hallettim abi - Emeğine sağlık |
Alıntı:
Alıntı:
Saygılarım ile, Mustafa Halil SELEK |
Merhabalar, İş alımı açıktır. Saygılarım ile, Mustafa Halil SELEK |
Merhaba, Bir projemizde çalıştık, taahhüt ettiği sözleri gününde ve zamanında eksiksiz teslim ettiği için teşekkür ederiz, |
Alıntı:
İş Alımımız Açıktır Saygılarım ile, Mustafa Halil SELEK |
Merhaba, İş Alımımız AÇIKTIR Saygılarım ile, Mustafa Halil SELEK |
E-ticaret işinde beraber çalıştık tüm sorunlara kesintisiz cevap verdi ve çözüme ulaştırdı istediğimizden kat kat iyi bir iş ortaya çıkardı kesinlikle önerebilirim .. |
Alıntı:
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Her zaman bekleriz. İş alımımız açıktır. Saygılarım ile, Mustafa Halil SELEK |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 00:46:50. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.