![]() |
Güncelleme* Ödemeyi başarılı bir şekilde yaptım. Konumumu Sydney yapmama gerek kalmadı direkt ödemeyi TL olarak gösterdi, telefonum iPhone, konumumu değiştirmem gerekmedi. Türkiyeden ödeme yaptım. Değiştirdiğim tek şey VPN oldu. Yani sadece VPN açtım. Ziraat bank kartı ile ödeme yaptım. Konumum VPN ile Sydney. App store Türkiye, Ödeme yöntemi Türkiye, Ödeme tutarı TL. Şimdi 2. Hesabı deniyorum. |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Meta Alıntı:
|
Alıntı:
|
|
Reis heyecandan gebercez 🤭 |
Hocam Kuryeyim Siparişe Gitmiyorum Sizi bekliyorum 😂 |
Alıntı:
Alıntı:
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:01:55. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.