R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Instagram (https://www.r10.net/instagram/)
-   -   Instagram mavi tik hakkında (https://www.r10.net/instagram/3563706-instagram-mavi-tik-hakkinda.html)

BLACKDOWN 10-03-2023 14:00:06

Güncelleme*

Ödemeyi başarılı bir şekilde yaptım. Konumumu Sydney yapmama gerek kalmadı direkt ödemeyi TL olarak gösterdi, telefonum iPhone, konumumu değiştirmem gerekmedi. Türkiyeden ödeme yaptım. Değiştirdiğim tek şey VPN oldu. Yani sadece VPN açtım. Ziraat bank kartı ile ödeme yaptım. Konumum VPN ile Sydney. App store Türkiye, Ödeme yöntemi Türkiye, Ödeme tutarı TL. Şimdi 2. Hesabı deniyorum.


Thor3434 10-03-2023 14:02:42

Alıntı:

BLACKDOWN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084678591)
Güncelleme*

Ödemeyi başarılı bir şekilde yaptım. Konumumu Sydney yapmama gerek kalmadı direkt ödemeyi TL olarak gösterdi, telefonum iPhone, konumumu değiştirmem gerekmedi. Türkiyeden ödeme yaptım. Değiştirdiğim tek şey VPN oldu. Yani sadece VPN açtım. Ziraat bank kartı ile ödeme yaptım. Konumum VPN ile Sydney. App store Türkiye, Ödeme yöntemi Türkiye, Ödeme tutarı TL. Şimdi 2. Hesabı deniyorum.

Hangl vpn kullaniyorsun hocam ? Bilgi icin tesekkurler

esbulk 10-03-2023 14:03:14

Alıntı:

BLACKDOWN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084678591)
Güncelleme*

Ödemeyi başarılı bir şekilde yaptım. Konumumu Sydney yapmama gerek kalmadı direkt ödemeyi TL olarak gösterdi, telefonum iPhone, konumumu değiştirmem gerekmedi. Türkiyeden ödeme yaptım. Değiştirdiğim tek şey VPN oldu. Yani sadece VPN açtım. Ziraat bank kartı ile ödeme yaptım. Konumum VPN ile Sydney. App store Türkiye, Ödeme yöntemi Türkiye, Ödeme tutarı TL. Şimdi 2. Hesabı deniyorum.

Hayırlı olsun hadi bakalım bekliyoruz.

xmemo 10-03-2023 14:04:08

Meta
 
Alıntı:

BLACKDOWN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084678591)
Güncelleme*

Ödemeyi başarılı bir şekilde yaptım. Konumumu Sydney yapmama gerek kalmadı direkt ödemeyi TL olarak gösterdi, telefonum iPhone, konumumu değiştirmem gerekmedi. Türkiyeden ödeme yaptım. Değiştirdiğim tek şey VPN oldu. Yani sadece VPN açtım. Ziraat bank kartı ile ödeme yaptım. Konumum VPN ile Sydney. App store Türkiye, Ödeme yöntemi Türkiye, Ödeme tutarı TL. Şimdi 2. Hesabı deniyorum.


Bekliyoruz hocam daha fazla meraklandırmayın bizi lütfen 😃

ZaferSword 10-03-2023 14:06:59

Alıntı:

BLACKDOWN Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084678591)
Güncelleme*

Ödemeyi başarılı bir şekilde yaptım. Konumumu Sydney yapmama gerek kalmadı direkt ödemeyi TL olarak gösterdi, telefonum iPhone, konumumu değiştirmem gerekmedi. Türkiyeden ödeme yaptım. Değiştirdiğim tek şey VPN oldu. Yani sadece VPN açtım. Ziraat bank kartı ile ödeme yaptım. Konumum VPN ile Sydney. App store Türkiye, Ödeme yöntemi Türkiye, Ödeme tutarı TL. Şimdi 2. Hesabı deniyorum.


Ücreti karsiligindda yapiyorsan eger hemen odeme gonderebilirim

BLACKDOWN 10-03-2023 14:09:16


FatihKabaTR 10-03-2023 14:13:13

Reis heyecandan gebercez 🤭

ibraboran0647 10-03-2023 14:23:55

Hocam Kuryeyim Siparişe Gitmiyorum Sizi bekliyorum 😂

BLACKDOWN 10-03-2023 14:28:56

Alıntı:

ZaferSword Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084678648)
Ücreti karsiligindda yapiyorsan eger hemen odeme gonderebilirim

Yok hocam ücretsiz paylaşacağım methodu.


Alıntı:

ibraboran0647 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1084678769)
Hocam Kuryeyim Siparişe Gitmiyorum Sizi bekliyorum 😂

Toparlayım konu açacağım hocam, bu konu sahibi arkadaşta konuyu güncelleyecek. 2. Hesapta da olursa method sağlam. Acele etmeyin tam olarak bitireyim ki almayan kalmasın 😂😂


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:01:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.