R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Google Optimizasyon (https://www.r10.net/google-optimizasyon/)
-   -   İçerik çöplüğü :) (https://www.r10.net/google-optimizasyon/4411076-icerik-coplugu.html)

limitajans 01-04-2025 13:06:44

Alıntı:

LANCE Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089025330)
Valla ben 20 yıl olacak sektördeyim görmedim öyle bir şey. İnşallah siz görürsünüz :)

Sizde haklısınız hocam. 😃 Ama en azından, insan eli içerik ve forumlara değer verdiğin son zamanlarda kanıtladı.

Madaxell 01-04-2025 13:08:46

Alıntı:

cetin61 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089025298)
Haberler.com Sabah falan hepsi aynı. Sonra google da çıkmıyoruz spam yedik diye ağlarlar işte..

halbuki hep çıkıyorlar keşke çıkmasalar bir şeyin cevabını bulmak için 100 tane başlıktan geçiyoruz

_Forbidden_ 01-04-2025 13:12:07

3. başlığı atan kişi yatacak yerin yok.

tachyon 01-04-2025 13:21:39

Haber sitelerinden haber edininebiliyorsanız ya çok şanslısınız yada çok sabırlı. Benim takip ettiğim tek haber sitesi var o da içinde yorum ve kendi görüşü olmadan objektif biçimde veren Ntv.com.tr Onu da reklam engelleyici ile takip ediyorum yoksa onda bile haber görmek için bin takla atmak gerekecek.

Bazıları da reklam engelleyiciyi kapat öyle göstereyim diyor. Bende kalsın diyorum kapatıyorum siteyi. Kaybeden kendisi oluyor. Ben 20 senedir tv seyretmediğim için dünyadan bi haber olmamak adına haberlere bakıyorum. Türkiyede de zaten iki tane takip ettiğim site var. Biri ntv diğeri de r10. Genelde Medium da ki teknik yazıları okuyorum yada yabancı forumlara takılıyorum.

obsosyal 01-04-2025 13:47:27

Alıntı:

tachyon Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1089025394)
Haber sitelerinden haber edininebiliyorsanız ya çok şanslısınız yada çok sabırlı. Benim takip ettiğim tek haber sitesi var o da içinde yorum ve kendi görüşü olmadan objektif biçimde veren Ntv.com.tr Onu da reklam engelleyici ile takip ediyorum yoksa onda bile haber görmek için bin takla atmak gerekecek.

Bazıları da reklam engelleyiciyi kapat öyle göstereyim diyor. Bende kalsın diyorum kapatıyorum siteyi. Kaybeden kendisi oluyor. Ben 20 senedir tv seyretmediğim için dünyadan bi haber olmamak adına haberlere bakıyorum. Türkiyede de zaten iki tane takip ettiğim site var. Biri ntv diğeri de r10. Genelde Medium da ki teknik yazıları okuyorum yada yabancı forumlara takılıyorum.

Siyasi bir amaç kesinlikle yok ama ben genelde bir haberi gerçekten merak ediyorsam sozcu.com dan bakıyorum. En azından insanı içeriğe boğmuyorlar.

ahmetce332733 01-04-2025 14:37:30

Reklamlardan görebilirseniz oralarda aralarda bir haber olacaktı....

NymO 01-04-2025 19:41:45

Oldu bitti bu spamlara karşıyım ama 100/200 değil 1/2m hit geliyor o yüzden yapıyorlar (:

ByHazerfen 01-04-2025 20:07:47

İçerik çöplüğü konusunda evet haklısınız fakta bu içeriklerden yüzbinlerce ya da milyonlarca hit çekiyorlar, adamların siteleri güçlü ve elinde böyle güç olup kullanmayacak insan sayısı çok azdır, bugün haber sitelerinden dert yanan bir çok webmaster aynı güç kendinde olsa aynısını yapar.

Jonezz 01-04-2025 20:50:27

Haber sitelerinden birseyler okumayı yıllar önce bıraktım. Yabanci haber sitelerini ve TR haber sitelerini incelersen aralarindan cok buyuk farki goreceksin :)


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:53:49.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.