![]() |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
3. başlığı atan kişi yatacak yerin yok. |
Haber sitelerinden haber edininebiliyorsanız ya çok şanslısınız yada çok sabırlı. Benim takip ettiğim tek haber sitesi var o da içinde yorum ve kendi görüşü olmadan objektif biçimde veren Ntv.com.tr Onu da reklam engelleyici ile takip ediyorum yoksa onda bile haber görmek için bin takla atmak gerekecek. Bazıları da reklam engelleyiciyi kapat öyle göstereyim diyor. Bende kalsın diyorum kapatıyorum siteyi. Kaybeden kendisi oluyor. Ben 20 senedir tv seyretmediğim için dünyadan bi haber olmamak adına haberlere bakıyorum. Türkiyede de zaten iki tane takip ettiğim site var. Biri ntv diğeri de r10. Genelde Medium da ki teknik yazıları okuyorum yada yabancı forumlara takılıyorum. |
Alıntı:
|
Reklamlardan görebilirseniz oralarda aralarda bir haber olacaktı.... |
Oldu bitti bu spamlara karşıyım ama 100/200 değil 1/2m hit geliyor o yüzden yapıyorlar (: |
İçerik çöplüğü konusunda evet haklısınız fakta bu içeriklerden yüzbinlerce ya da milyonlarca hit çekiyorlar, adamların siteleri güçlü ve elinde böyle güç olup kullanmayacak insan sayısı çok azdır, bugün haber sitelerinden dert yanan bir çok webmaster aynı güç kendinde olsa aynısını yapar. |
Haber sitelerinden birseyler okumayı yıllar önce bıraktım. Yabanci haber sitelerini ve TR haber sitelerini incelersen aralarindan cok buyuk farki goreceksin :) |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:53:49. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.