R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Freelancer (https://www.r10.net/freelancer/)
-   -   "ÜCRETSİZ" - Google News Başvurusu (https://www.r10.net/freelancer/1438669-ucretsiz-google-news-basvurusu.html)

JSVFine 30-04-2015 20:21:46

"ÜCRETSİZ" - Google News Başvurusu
 
Merhaba arkadaşlar,

Başvuruyu sadece özgün siteler için yapıyorum. Kopya siteler için lütfen rahatsız etmeyin.

Başvuru için bir ücret almıyorum, kendi tecrübelerime göre başvuru yapıyorum. Her işte olduğu gibi bu iştede garanti yoktur.

Kaydolursa 30-40 :tl yollarsınız harçlık yaparız. :)

TUANAM 30-04-2015 20:24:53

talip olabilirim.. :)

CicekSoft 30-04-2015 20:26:03

Referans varmıdır acaba? Özgün sitem için düşünüyorum

Type 30-04-2015 20:26:28

2. Talip olabilirim.

sKaracanx 30-04-2015 20:27:30

3.Talip olabilirim.

fuatefe 30-04-2015 20:28:30

Ben 100 lira gondereyim sorun değil haber bekliyorum

Joka 30-04-2015 20:31:01

Helal olsun, cidden takdirlik bir davranış piyasada bu işin maaliyeti malum.

JSVFine 30-04-2015 20:37:40

Alıntı:

TUANAM Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070403829)
talip olabilirim.. :)

Siteniz özgünse gönderin inceleyelim

Alıntı:

ozanak Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070403833)
Referans varmıdır acaba? Özgün sitem için düşünüyorum

Ücretsiz birşey için size referans sunmamı beklemeyin. Parayla yapanlar bile kayıt olmama durumunu belirtirken, referansı olanlar dahi kayıt olmama durumunu belirtirken, ücretsize bunu sormak biraz abes.

İsterseniz ücretsiz olarak yardımcı olurum bu kadar basit dostum

Alıntı:

Type Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070403834)
2. Talip olabilirim.

siten özgünse pm yolla

Alıntı:

sKaracanx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070403838)
3.Talip olabilirim.

siten özgünse pm yolla dostujm

Alıntı:

Misafir Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070403846)
Ben 100 lira gondereyim sorun değil haber bekliyorum

parası önemli değil yapabilmek önemli yaparsam duanızı alırım

Alıntı:

Joka Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070403861)
Helal olsun, cidden takdirlik bir davranış piyasada bu işin maaliyeti malum.

estağfirullah amacım yardımcı olabilmek başarıya kavuşturabilmek, inşallah yaparızda insanların duasını alırız hocam.

fuatefe 30-04-2015 20:39:10

Dua ayrı emek ve karşılığı ayrı sonuçta bu siteden para kazancaz

JSVFine 01-05-2015 17:55:50

@sKaracanx; adlı kardeşimizin başvurusunu tamamladım hayırlı olsun inşallah girer

CemreBilisim 01-05-2015 20:15:46

Google news'e kayıt ettir onaylansın 100 lira gönderirim

JSVFine 01-05-2015 20:23:04

Alıntı:

CemreBilisim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070406857)
Google news'e kayıt ettir onaylansın 100 lira gönderirim

emrin olur paşam

sKaracanx 01-05-2015 20:23:04

Alıntı:

JSVFine Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070406454)
@sKaracanx; adlı kardeşimizin başvurusunu tamamladım hayırlı olsun inşallah girer

İlgi ve alakan için teşekkür ederim , umarım hayırlı sonuçlar alırız.

nevsehirden 01-05-2015 21:01:35

Hocam pm attım cevap bekliyorum

JSVFine 01-05-2015 22:44:53

Alıntı:

sKaracanx Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070406874)
İlgi ve alakan için teşekkür ederim , umarım hayırlı sonuçlar alırız.

Siteniz maalesef kabul edilmeyecek. İçerikleriniz bottan geçmedi.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:44:53 -->-> Daha önceki mesaj 21:15:29 --

Paralı yapan arkadaş konuya 1 yıldız vermiş... Konu hakettiğini bulmuş "BİR YILDIZ" olmuş.. :)))))

Netapi 02-05-2015 11:10:15

PM attım Teşekkür ederim.

JSVFine 02-05-2015 13:19:14

Alıntı:

Netapi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070408307)
PM attım Teşekkür ederim.

cvpladım başvuru yapacksam bilgi verirsin sağolassın

pRoFeSSioNaL 02-05-2015 14:48:13

PM gönderdim bende, teşekkür ederim

anidengelirim 02-05-2015 17:26:01

Takdire şayan bir davranış.

JSVFine 02-05-2015 21:08:06

Alıntı:

pRoFeSSioNaL Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070408976)
PM gönderdim bende, teşekkür ederim

cevapladom

Serfiraz 02-05-2015 23:14:18

Mesajım Bulunsun

Farabi_54 02-05-2015 23:55:33

Google News şu anda başvuru alıyor mu?...

JSVFine 03-05-2015 00:32:07

Alıntı:

Farabi_54 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070410758)
Google News şu anda başvuru alıyor mu?...

ewt neden almasın

ncAtaman 03-05-2015 01:42:08

Alıntı:

JSVFine Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070410920)
ewt neden almasın

müsaitsen görüşmek isterim

SelcukSonmez 03-05-2015 02:00:31

Alıntı:

JSVFine Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070403820)
Merhaba arkadaşlar,

Başvuruyu sadece özgün siteler için yapıyorum. Kopya siteler için lütfen rahatsız etmeyin.

Başvuru için bir ücret almıyorum, kendi tecrübelerime göre başvuru yapıyorum. Her işte olduğu gibi bu iştede garanti yoktur.

Kaydolursa 30-40 :tl yollarsınız harçlık yaparız. :)

Imzamda bulunan site. Kaydolsun söz 50 tl de benden.

MeLaNKoLia 03-05-2015 02:55:41

Bana ozgun bir site yap(masraflari karsilarim) kayit et hali hazirda bin lira temiz veririm.

iCon 03-05-2015 05:41:40

ben benim siteyi inceleyip yorum yapmanı isterim daha çok. :)

www.eguncel.net

JSVFine 03-05-2015 11:11:32

Alıntı:

MeLaNKoLia Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070411250)
Bana ozgun bir site yap(masraflari karsilarim) kayit et hali hazirda bin lira temiz veririm.

hali hazırda siteleri 4000-5000 liradan alabilirsiniz forumda satıyorlar.

ben 2000TL alıyorum hali hazırda site yapmak için. onay veriyorsanız bugün başlarım. kayıt olursa iş sonu 2000 tl ödersiniz

JSVFine 03-05-2015 17:15:15

Para alsan işi yapılmayacak adamlar var bu forumda

WSBGDH 03-05-2015 18:32:02

Alıntı:

jsvfine Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070412326)
para alsan işi yapılmayacak adamlar var bu forumda

:d :d :d . . .

nevsehirden 04-05-2015 11:28:26

tüh ya neden engellediler arkadaşı yardımcı oluyrdu

WSBGDH 04-05-2015 12:31:44

Alıntı:

nevsehirden Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1070413997)
tüh ya neden engellediler arkadaşı yardımcı oluyrdu

ayın 7 sinde banı açılıyor yazıyor profilinde


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:17:39.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.