R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Domain Genel (https://www.r10.net/domain-genel/)
-   -   chat.com vermediler :) (https://www.r10.net/domain-genel/742387-chat-com-vermediler.html)

starlion 24-09-2010 01:20:14

vay be :) chat.com 5k sterlin iyi para fakat domainin jenerikliğine göre az sanki :)

KaoS 24-09-2010 01:22:13

Alıntı:

Elazığlı168 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064770229)
Beni yaraladın bu kırıcı sözlerinle, alın ülkeniz sizin olsun:cool:


Sana sonuna kadar katılıyorum. Ben ayrıca yaşamak istemem İngiltere'de soğuk buz gibi bi memleket napıyım orda istediği kadar ucuz olsun ;)

alfainternetevi 24-09-2010 01:28:29

Alıntı:

Reis68 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064770010)
Telefon numarasını verebilirim PM yolu ile bana ulaşsınlar isteyenler not : telefon ingilteredir.

pm attım reisss,gönder bi ariyim ben de download.com ile search.com 'a 5'er bin sterlin teklif edicem,belki tv.com'a da 10bin sterlin teklif ederim,verir mi sence,ama deneyelim şansımızı di mi reiss :)

izm 24-09-2010 01:32:06

Maxigeyik domain bölümüne taşınmış haberimiz yok :D

alfainternetevi 24-09-2010 01:32:07

Reisss mesajın geldi,şimdi iyice anladım ki sen bizle makara yapıyosun,yaşın da 30 değil,30 yaşında adam böyle ilgi çekmek için konu açmaz.

Alıntı:

Alıntı:

Reis68 Nickli Üyeden Alıntı
Alıntı:

alfainternetevi Nickli Üyeden Alıntı
alayım hocam telefon numarasını :)

Contact us at 1 800 745 9229
In Europe, at +44 (0) 20 7840 1300


Gönderdiğin telefon markmonitor'ün numarası reiss,sen yanlış telefonu aramışsın,ondan iplememişler seni reiss :)

VARDAR 24-09-2010 01:34:58

Konuda ki amaç ;

1- 5.000 sterlinim var.
2- chat.com a alıcı oldum boş adam değilim
3- canım sıkılıyor biraz r10 u karıştırayım

Güzel kardeşim hiç böyle etiket konulara gerek yok imzandaki siteye çalış biraz.. chat.com un ne kadar edeceğini sende biliyorsun onun için rüzgara gerek yok.

mre 24-09-2010 02:04:54

Alıntı:

Elazığlı168 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064770081)
Domain piyasası ülkelere göre mi değişiyor? Chat.com Türkiyede 100.000 lira eder çünkü herşey pahalı, ingilterede hayat daha ucuz o zaman jenerik domainler daha ucuz oluyor, yani 10.000 liraya alabiliriz. Gelelim o zaman oraya kredi çekelim ne var ne yok toplayalım dönelim ülkemize.:rolleyes:



bende LONDON'dayim arkadas gibi hava amacli demiyorum tabiki :p sadece hayatin burda ucuz oldugunu soylemissinizde yanildiginizi yazmak istedim amacim oydu :) Turkiye'de durumlar daha iyi diyebiliriz siyasete kayak gibi olmasinda kriz Turkiye'yi teget gecti lafina burdan bakinca okadar insanin gectigi dalgalarin aslinda haksizlik oldugunu anlayabiliyoruz.

Elazığlı168 24-09-2010 02:12:15

Alıntı:

korcerrah Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064770460)
bende LONDON'dayim arkadas gibi hava amacli demiyorum tabiki :p sadece hayatin burda ucuz oldugunu soylemissinizde yanildiginizi yazmak istedim amacim oydu :) Turkiye'de durumlar daha iyi diyebiliriz siyasete kayak gibi olmasinda kriz Turkiye'yi teget gecti lafina burdan bakinca okadar insanin gectigi dalgalarin aslinda haksizlik oldugunu anlayabiliyoruz.

Pek tabiki haklısınız zaten orda yaşamamış biri (ben) orda hayatın ucuz olup olmadığını bilemez. Arkadaş burası cennet gibi herşey ucuz tavrında konuştuğu için bende ona yönelik öyle bir cevap verdim. Ki zaten arkadaşın ne yapmaya çalıştığını halen anlamadım boşverin gitsin:)

izm 24-09-2010 02:18:49

sohbet.com teklif konusu da açılmış sırada ne var :rolleyes:

mre 24-09-2010 02:19:03

biraz isin dalgasinda bende 7.5 senedir burevedayim ama birisine yurtdisinda yasiyorum derken bile bole cekiniyorum ki hava yaptgim dusunulmesin diye kendisi LONDON'dayim yazmis ne bilim. birazda bu sekilde yazi yacanlar yuzunden alamanci kelimesi bu kadar itici ve yaralayici.

kopicik 24-09-2010 06:51:45

logo.com sedoda $1,200,000 ken. chat.com 5000 sterlinge satılırmı sizce?:D

lutfucan 24-09-2010 08:19:01

Alıntı:

Reis68 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064767562)
arkadaşlar Chat.Com a 5000 Sterlin verdim vermediler değişik domainler Önerdiler Şahsen ingilterede Bire bir konuştuğum sahibi satmayacağını söledi

şaka yaptın zannetmiştir:)

eldorado 24-09-2010 08:22:38

mafyaya domaine verdiğin teklifin yarısını versen domainin ican'daki kızlık soyadını bile alırdın :D :D :D

şaka biryana daha fazla eder bence yada domainin sahibi kayserili felandır kesin :)

Hazret 24-09-2010 11:58:41

bende londra'da yaşamaktayım arabam 1500 paund 2800 paund insurance ( sigorta) ödüyorum yıllık road tax 205 paund mot tax 50 paund ekmek 1.30 paund ev kirası 650 700 paund aylık ki coğu haftalık 30 metrekare odalara 100 120 paund para ödüyor ucuz diyip insanların aklını karıştırmak kolay tabi coğu arkadaşım haftalık 170 200 paund maaş arası calışıyor ..

dipnot : türkiyede yapmayacağımız işleri burada yapıyoruz ama artizliğe gelince london'lu oluyoruz.. ( buna bende dahilim)

netadam 24-09-2010 20:23:28

Haberler.com'un sahibi kaç TL'ye almıştır sizce domaini :D

mre 25-09-2010 00:12:49

Alıntı:

netadam Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1064774672)
Haberler.com'un sahibi kaç TL'ye almıştır sizce domaini :D

London'da ucuzdur kesin :p

netadam 25-09-2010 15:54:52

Londra nere burası nere :D

mhmtknbck 25-09-2010 15:59:35

1 aylık backlink parasıdır o :)

cahveci 25-09-2010 16:07:55

adam belkide reklam verecen diye anlamıstır :D kabul etmemesi normal :D

Reis68 26-09-2010 01:21:17

evet arkadaşlar Chat.com'u alamadık ama Sahibinden başka bir domain kurtadık
buarada istediği fiyat 410 Bin sterlin Bilginiz olsun yani chat.com 410 Bin sterlin :)

800 Sterlin'e bende seslichat alanında işime yarayacak Domain aldim Tşkler 410 Bin sterlini Biz veremeyiz vereceklere hyrlı olsun diyelim


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:08:39.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.