![]() |
vay be :) chat.com 5k sterlin iyi para fakat domainin jenerikliğine göre az sanki :) |
Alıntı:
Sana sonuna kadar katılıyorum. Ben ayrıca yaşamak istemem İngiltere'de soğuk buz gibi bi memleket napıyım orda istediği kadar ucuz olsun ;) |
Alıntı:
|
Maxigeyik domain bölümüne taşınmış haberimiz yok :D |
Reisss mesajın geldi,şimdi iyice anladım ki sen bizle makara yapıyosun,yaşın da 30 değil,30 yaşında adam böyle ilgi çekmek için konu açmaz. Alıntı:
|
Konuda ki amaç ; 1- 5.000 sterlinim var. 2- chat.com a alıcı oldum boş adam değilim 3- canım sıkılıyor biraz r10 u karıştırayım Güzel kardeşim hiç böyle etiket konulara gerek yok imzandaki siteye çalış biraz.. chat.com un ne kadar edeceğini sende biliyorsun onun için rüzgara gerek yok. |
Alıntı:
bende LONDON'dayim arkadas gibi hava amacli demiyorum tabiki :p sadece hayatin burda ucuz oldugunu soylemissinizde yanildiginizi yazmak istedim amacim oydu :) Turkiye'de durumlar daha iyi diyebiliriz siyasete kayak gibi olmasinda kriz Turkiye'yi teget gecti lafina burdan bakinca okadar insanin gectigi dalgalarin aslinda haksizlik oldugunu anlayabiliyoruz. |
Alıntı:
|
sohbet.com teklif konusu da açılmış sırada ne var :rolleyes: |
biraz isin dalgasinda bende 7.5 senedir burevedayim ama birisine yurtdisinda yasiyorum derken bile bole cekiniyorum ki hava yaptgim dusunulmesin diye kendisi LONDON'dayim yazmis ne bilim. birazda bu sekilde yazi yacanlar yuzunden alamanci kelimesi bu kadar itici ve yaralayici. |
logo.com sedoda $1,200,000 ken. chat.com 5000 sterlinge satılırmı sizce?:D |
Alıntı:
|
mafyaya domaine verdiğin teklifin yarısını versen domainin ican'daki kızlık soyadını bile alırdın :D :D :D şaka biryana daha fazla eder bence yada domainin sahibi kayserili felandır kesin :) |
bende londra'da yaşamaktayım arabam 1500 paund 2800 paund insurance ( sigorta) ödüyorum yıllık road tax 205 paund mot tax 50 paund ekmek 1.30 paund ev kirası 650 700 paund aylık ki coğu haftalık 30 metrekare odalara 100 120 paund para ödüyor ucuz diyip insanların aklını karıştırmak kolay tabi coğu arkadaşım haftalık 170 200 paund maaş arası calışıyor .. dipnot : türkiyede yapmayacağımız işleri burada yapıyoruz ama artizliğe gelince london'lu oluyoruz.. ( buna bende dahilim) |
Haberler.com'un sahibi kaç TL'ye almıştır sizce domaini :D |
Alıntı:
|
Londra nere burası nere :D |
1 aylık backlink parasıdır o :) |
adam belkide reklam verecen diye anlamıstır :D kabul etmemesi normal :D |
evet arkadaşlar Chat.com'u alamadık ama Sahibinden başka bir domain kurtadık buarada istediği fiyat 410 Bin sterlin Bilginiz olsun yani chat.com 410 Bin sterlin :) 800 Sterlin'e bende seslichat alanında işime yarayacak Domain aldim Tşkler 410 Bin sterlini Biz veremeyiz vereceklere hyrlı olsun diyelim |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:08:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.