R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Dedicated Server & Co-Location Server (https://www.r10.net/dedicated-server-amp-co-location-server/)
-   -   Network Omurgaları hakkında... (https://www.r10.net/dedicated-server-amp-co-location-server/54292-network-omurgalari-hakkinda.html)

maxcoder 18-05-2007 00:30:57

Network Omurgaları hakkında...
 
Merhaba, forumda nixcon hakkında "hostbank" tarafından birşeyler yazılmış, doğal olarak kilitlenmiş konu : )

Biraz önce birkaç ip adreslerinde incelemelerde bulundum, şunları bulabildim...

Nixcon.com.tr direkt olarak AS41634 ile iletişime geçerken,
neden hostcini, sadecehosting gibi datacenterlar AS9121 (ttnet-omurgası) na bağlanıyor..yani nixcon ttnete iletişime geçemeden nasıl oluyorda diğer yurtdışı hatlarına bağlanabiliyor yani açık olarak şöyle link vereyim:

Nixcon , lookup nixcon.com.tr

Hostcini, lookup hostcini.com

Sadecehosting, lookup ns1.sadecehosting.com

Not: hostingci değilim, müşteriyim-kullanıcıyım.Karalama amacı güdmüyorum, sadece bilgilenmek hatta yanlış bilgi veriyorsamda düzeltirseniz ne mutlu :)

Ni-Osman 18-05-2007 11:06:36

Query the RIPE Database
AS41634 Bu

import: from AS9121 accept ANY
export: to AS9121 announce AS41634
import: from AS34984 accept ANY
export: to AS34984 announce AS41634

AS9121 >> Türk Telekom A.Ş
AS34984 >> TELLCOM ve BITEL

Buda peerler..

Traceroute - ni.net.tr

Buda theplanet.com üzerinden TRACERT


Daha birşey söylemeyelim isterseniz :p

Kolay gelsin

xlenonz 18-05-2007 11:07:35

"AS41634" nixcon un

"AS9121" telekomun


Nixconun =>AS Report
Telekomun => AS Report


herkesin ayrı hattı var orda bakarsanız...
telekom sayfasında nx de gözüküyor.
yeterince açık sanırım?

Ni-Osman 18-05-2007 11:08:38

Alıntı:

xlenonz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 579447)
"AS41634" nixcon un
"AS9121" telekomun
googlede aratsanız bulurdunuz neyse ben açıklim nx in "bence" kendi hattı var ha yok diyorsanız linkler aşağıda ...
Nixconun =>AS Report
Telekomun => AS Report
yeterince açık sanırım?

Ne gerek var xlenonz benim yazdıgım yeter artar bile

CaLViN 18-05-2007 11:27:59

yeri gelmişken yazayım.

2-3mbit olayını sadece benim bilmediğimi herkes biliyor.

lakin susanlardan olmayan bir arkadaşımız şu pm i atmış

onuda yazayım diğer konular kilitlendi.

Alıntı:

Sonuç: N.I.S DC Tr de herkese 10Mbps hattını veriyor herkes mutlu huzlurlu uzatmaya gerek yok...

Kolay gelsin

osman bey bunu yazmış. Geçen gün ismi lazım değil bir arkadaşımın sunucusundan dosya çekicektim. Tr lokasyonlu sunucumuzdan ve almanya lokasyonlu sunucularımızdan ayrı ayrı denedik 3 mbit dedi 3.1 mbit demedi. Bu sunucular için 10 mbit deniyordu. Onuda bir araştırıp gözönüne getirirsen diyecek sözleri kalmaz https://www.r10.net/../images/smilies/smile.gif

Ni-Osman 18-05-2007 11:30:52

Peki dostum o konu hakkında da video hazırlayalım :)

Hostbank ın imzasında Nixcon gerçekleri adındaki linke basarsanız grafik olarak göreceksiniz birde Video olarak hazırlayalım :p

Hasan: Her kitlenen konuyu nickine alma yönetime kafa tutuyorsun tekrar banlayacaklar...

CaLViN 18-05-2007 11:36:41

kimseye kafa tutmuyorum.yoksa sen mi tutuyor gibi gösteriyorsun ?

bana verilen imzama link koyma hakkımı en doğal şekilde kullanıyorum ?

*********** nixcon mu yazıyor ? hayır.

Ni-Osman 18-05-2007 11:37:24

Okey abi Teşekkürler bize verdiğin destek için ozaman :p

Labidu 18-05-2007 11:42:41

Hostbank Son günlerde Forumu çok geriyorsun.r10.net senin kişisel egolarını tatmin etme aracın değil.Yeter ama.

deli dana 18-05-2007 11:45:35

yav yokmu bu nixconun sahibi, avukatı falan?
gelsin resmi bir açıklama yapsın, böylece diğer insanlar meydanı boş bulup ileri geri atmasın.

Ni-Osman 18-05-2007 11:47:16

İyide Hostbank dan başka eleştirenmi var? bi Hostbank için adamlar neye açıklama yapacak herkes memnun zaten

maxcoder merak etmesinden dolayı bir soru sormuş bende cevapladım

Virtuozzo 18-05-2007 11:47:58

Nixcon, kayıp uygarlık Atlantis'ten arta kalan teknolojiyi keşfetti ve o teknoloji ile çalışıyor.
Aklınız ermez, boşuna uğraşmayın.
:p

CaLViN 18-05-2007 11:50:56

****** aslında benim nx le veya osmanla bir sorunum yok.

keza osman ı tanıdığım için nx hakkında yorum bile yapmıyordum.

lakin saçma sapan yorumlarınız beni karşınıza aldı.

mesela sen kalkıpta ne sallıyorsun demeseydin 2mbit diye bunlar başlamazdı

adil bir platform burası.herkes biliyor bildiklerimi.

.öt korkusuna susuyorlar.susun bakalım.

Labidu 18-05-2007 11:51:17

Alıntı:

deli_dana Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 579519)
yav yokmu bu nixconun sahibi, avukatı falan?
gelsin resmi bir açıklama yapsın, böylece diğer insanlar meydanı boş bulup ileri geri atmasın.

Nixcon gelip açıklama yapmak zorunda değil.

Herkes paranoyalarla konu açıyor.

Bende yarın kalkıcam

Netdirekt 1 mbit hat veriyor diye konu açacağım.

Netdirekt gelsin açıklama yapsın diyemi beklicem.

Birisi gelip bana 100 mbit olduğunu grafiklerle açıklayacak ama ben yinede ıh mıh yapıp inanmayacağım.

Alıntı:

HostBank Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 579528)
****** aslında benim nx le veya osmanla bir sorunum yok.

keza osman ı tanıdığım için nx hakkında yorum bile yapmıyordum.

lakin saçma sapan yorumlarınız beni karşınıza aldı.

mesela sen kalkıpta ne sallıyorsun demeseydin 2mbit diye bunlar başlamazdı

adil bir platform burası.herkes biliyor bildiklerimi.

.öt korkusuna susuyorlar.susun bakalım.

Hayır arkadaşım ben cidden sıkıldım senin yaptıklarından tamam 1 konuda tartışıldı sorun yok.AMA 2-3-4-5 NEREYE KADAR ?

Tartışılan konuda şu neymiş 10mbit veremezmiş adam grafiklerle açıklıyor.HİÇBİR müşteri çıkıp ben 10mbit ALAMADIM DEMİYOR.sen yaygara yapıyorsun.

Neymiş birisi pm atmış nixcon turktelekomda değilmiş.

Adam Turktelekomda olduğunu herşekilde yine kanıtlıyor.

Ve sen hala .öt korkusu diyorsun.

Konuştukça batıyorsun.

bazı sevgili !Turuncu DOSTLARIN!! Sayesinde Daha nekadar süre bu platformda BANLANMADAN DURACAKSIN MERAK EDİYORUM.!!

CaLViN 18-05-2007 11:53:21

Alıntı:

****** Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 579530)
Nixcon gelip açıklama yapmak zorunda değil.

Herkes paranoyalarla konu açıyor.

Bende yarın kalkıcam

Netdirekt 1 mbit hat veriyor diye konu açacağım.

Netdirekt gelsin açıklama yapsın diyemi beklicem.

Birisi gelip bana 100 mbit olduğunu grafiklerle açıklayacak ama ben yinede ıh mıh yapıp inanmayacağım.

dünyadaki hiçbir verimerkezinde connection sınırlama yoktur.

deli dana 18-05-2007 11:53:41

abi birileri ortaya bişey sunuyorsa ve onun karşıtı görüşler varsa kanıtlayacak, bizde kim haklı kim haksız görecez, ona göre davranacaz.

Labidu 18-05-2007 11:54:56

Alıntı:

deli_dana Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 579533)
abi birileri ortaya bişey sunuyorsa ve onun karşıtı görüşler varsa kanıtlayacak, bizde kim haklı kim haksız görecez, ona göre davranacaz.

Bırak bu ayakları deli dana Hostbankla Samimiyetini biliyorum.

Bu fenerbahçe olayından sonra 2.ci Kişisel davranışın.

HOSTBANKIN AÇTIĞI TÜM konular Kanıtlandı Deli dana!!


FORUMU TAKİP ETTİĞİNE EMİNMİSİN ?

CaLViN 18-05-2007 11:55:45

Alıntı:

bazı sevgili !Turuncu DOSTLARIN!! Sayesinde Daha nekadar süre bu platformda BANLANMADAN DURACAKSIN MERAK EDİYORUM.!!
bu forumda en çok banlanan insanlardan biriyim.

modlardan danayı rainmaksı osmanı tanıyorum.

dana ve rain banladı beni.dana 2-3 kez hatta.osmanda banlamıştır.

ayrım olmadığını burada görüşümü ifade ettiğimi ve karşılık verilmesi gerektiğini biliyoruz sanırım

Labidu 18-05-2007 11:58:11

Hostbank

Şu forumda

İnsanları germekten Tartışmak kavga etmekten Ve hosting Şirketleri İle uğraşmaktan

Başka ne işe yaradığını söylermisin bana.

CaLViN 18-05-2007 12:00:39

:)komik.

tribünlere mi oynuyorsun ?

tavuğuna kış dedik diye mi ?

yahu onu bunu bırak koca nixcon bak koca diyorum bir de buraya dikkat et

beni neden dikkate alsın ? madem ben haksızım neden ayaklandınız kardeşim ?

neden korkuyorsunuz ?

bir kb geliyor bir osman geliyor sil imzanı diyor.yok yandan müşteriler geliyor.

konuşacak müşteriler hemen telefonla aranıyor .

devam :)

Labidu 18-05-2007 12:02:13

Ben korkmuyorum arkadaşım

Huzursuz oluyorum ANLATABİLİYORMUYUM HUZURSUZUM.

R10.net te ben hergün senin saçmalamalarını okumak zorunda değilim.

Yoksa zaten nix le çalışan çalışır.

İmzanda verdiğin 2 linktede Sen kendini ele veriyorsun zaten.

Ni-Osman 18-05-2007 12:03:16

Pislik çıkartıgın için Nixcon hakkında gereksiz yere senden başka yazan varmı biz Nixcon'un şuan için belkide en büyük bayisi konumundayız müşterilerimizden memnun olmayan varmı? 10 Mbps kullanamadım diyen varmı

Senden başka gelip Nixcon hakkında baltalama yapan varmı..

O zaman sorun bizde değil sende dostum ;)

xlenonz 18-05-2007 12:04:19

netinternet müşterisi olarak
birileri sanırım mbit konularından bahsetmiş :)
ne kadar kullandığımı ben ssh den biliyorum ancak grafik lazım illa susturmak için.

http://img100.imageshack.us/img100/2...lan305mqe6.jpg

CaLViN 18-05-2007 12:05:09

tamam girmezsin olur biter.rahatsız oluyorsan dışarıda dur arkadaşım.

burası dedicated bölümü değil mi ?

buraya giren insanlar verimerkezleri hakkında bilgi elde etmekden daha farklı bir amaç mı güdüyor ?

yada sen ha bugün ha yarın makina mı birşey olacak diye mi korkuyorsun ?

onu geçtim acaba dur bakalım nx in altından bugün ne çıkacak diye mi merak ediyorsun?

:)

Ni-Osman 18-05-2007 12:06:13

Helal be serhat..

bak bu sunucu sadece Counter sunucusu..

Daha ne istiyor turuncu arkadaşlar anlamıyorum..

CaLViN 18-05-2007 12:08:10

Alıntı:

xlenonz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 579564)
netinternet müşterisi olarak
birileri sanırım mbit konularından bahsetmiş :)
ne kadar kullandığımı ben ssh den biliyorum ancak grafik lazım illa susturmak için.

http://img100.imageshack.us/img100/2...lan305mqe6.jpg



bak arkadaşım ben boş konuşmam.ben gider gider gelirim banlanırım ama sonunda amacıma ulaşırım merak etmeyin.


o senin kullandığın tüm connection ların toplamı.aynen osmanın dediği gibi.

connection limitleme diye bir olay dünyada ilk defa nx de var.

bu da akıllıca oynanan bir oyundur.

connection ları limitleyerek network kullanımını azaltıyorlar.bu kadar basit.

diğer konuda yanlış birşey mi demiştim ben ?

dana beni neden banladı ?

bu yüzden.yani o da sizin iddia ettiğiniz 10mbit grafiğini gördü.evet 10mbit ama conenction toplamı

ama tebrik etmek lazım.per connection limiti çok akıllıca düşünülmüş.

Labidu 18-05-2007 12:09:35

Tamam diyelimki connect limiti var Ne oldu peki şimdi Ne değişti ?

Artık nixcon kullananlar Nixcon dan memnun olmayacakmı

Yada artık kimse nixcon dan alışveriş yapmayacak gelip hostbanktan sunucumu alacak ?

Ni-Osman 18-05-2007 12:09:45

Saçmalamaya devam :) inandıramıyoruz adama

xlenonz 18-05-2007 12:10:53

Alıntı:

HostBank Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 579478)
yeri gelmişken yazayım.
2-3mbit olayını sadece benim bilmediğimi herkes biliyor.
lakin susanlardan olmayan bir arkadaşımız şu pm i atmış
onuda yazayım diğer konular kilitlendi.

bu mesajı ben attım demi...

CaLViN 18-05-2007 12:11:18

tamam neyse.konu başka amaçla açılmış.iyi seyirler

Ni-Osman 18-05-2007 12:12:27

Alıntı:

HostBank Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 579595)
tamam neyse.konu başka amaçla açılmış.iyi seyirler

Sen gel baltala sonra başka amac de hey yarabbi :)

Labidu 18-05-2007 12:12:39

Ya artık Nixcon Olayı öyle bir hale geldiki

Kafasına esen konu açıyor.

Bu konuda bir örnek

Daha 2.ci Postta adamın açtığı konunun YALAN YANLIŞ olduğu kanıtlanıyor.

Pm olayındada böyleydi.

Aynaya bakın.

Ni-Osman 18-05-2007 12:14:10

Hostbank a pm atan banada rezil demiş öpüyorum onu gözlerinden AS leri incelesin TELLECOM ve BITEL nerelere açılıyor

onuda salladık zaten kale almıyorum ama ****** Hostbank dışında konu açan varmı allah için söyle?

Labidu 18-05-2007 12:15:40

Ben ne yapacağımı biliyorum.Biraz sabır.

CaLViN 18-05-2007 12:17:30

osman sen iyinetden neden banlandın ?

ves-bilisim 18-05-2007 12:18:23

Bende bıktım bu nixcon nixcon nixcon her gün aynı konu açılıyor müşteriler memnun kimse çıkıpta bir şey demiyor siz kendi kendinize konuşuyorsunuz...

UndeaD 18-05-2007 12:21:13

arkadaşım bıkmadınızmı şu nixcon kavgasından ? benimde makinam nixconda ve çok memnunum.. hat sıkıntısı başıma gelmedi nezaman sunucuma bir dosya çeksem herhangi bir yerden full hızla çekiyorum.. ( 4-5 Mb bile gördüğüm oluyor saniyede )

sitelerin hızı vs gerçekten mükemmel.. ( tabi makinaya'da bağlı ama hatın önemide büyük )

daha ney tartışılıyor gerçekten bıktım artık şu forumdaki nixcon kavgalarından..

SistemNetworks 18-05-2007 12:33:11

Nixcon varoldugu surece bu tartısmalar bitmeyecektir simdiye kadar bu kişilere gereken cevap verildi bundan sonrada yine bu üslupla davranan kişilere gereken cevap yine verilecektir.Nixcon ve Netinternet Müşterileri sizin keyfiniz rahatınız yerindemi ? Siz sunuculardan memnunmusunuz ? Aldıgım hizmet verdigim paranın hakkını veriyor diye dusunuyormusunuz ? Bunlara evet diyorsanız geri kalanlara ne yemek duser siz benden daha iyi bilirsiniz..

bilgi1 18-05-2007 12:36:51

Hostbank iki iddiada bulunmussun
1- 10 mbit diyip 2-3 mbit veriyorlar demişsin.
Netinternetten aldıgım iki sunucu var biri sürekli 10 mbit diğeri 5-6 mbit trafik harcıyor. Netinternet aracılıgı ile nixcondan alınan sunucularda 10mbit kullanılıyor. başkasında alınanda limit varsa birşey diyemem.

2-connection limit derken ne kastediyorsun bilmiyorum ama anlık 7500 client bağlanıyor sunuculardan birine. ne limiti ? Her clientin ulasabileceği max download hızından bahsediyorsan bu bir cok dcde limitlidir ve limitli olması bir cok durumda sunucu lehinde bir durumdur.

CaLViN 18-05-2007 12:38:14

Alıntı:

bilgi1 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 579670)
Hostbank iki iddiada bulunmussun
1- 10 mbit diyip 2-3 mbit veriyorlar demişsin.
Netinternetten aldıgım iki sunucu var biri sürekli 10 mbit diğeri 5-6 mbit trafik harcıyor. Netinternet aracılıgı ile nixcondan alınan sunucularda 10mbit kullanılıyor. başkasında alınanda limit varsa birşey diyemem.

2-connection limit derken ne kastediyorsun bilmiyorum ama anlık 7500 client bağlanıyor sunuculardan birine. ne limiti ? Her clientin ulasabileceği max download hızından bahsediyorsan bu bir cok dcde limitlidir ve limitli olması bir cok durumda sunucu lehinde bir durumdur.


hangi dc de limitli per connection ?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:55:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.