![]() |
Network Omurgaları hakkında... Merhaba, forumda nixcon hakkında "hostbank" tarafından birşeyler yazılmış, doğal olarak kilitlenmiş konu : ) Biraz önce birkaç ip adreslerinde incelemelerde bulundum, şunları bulabildim... Nixcon.com.tr direkt olarak AS41634 ile iletişime geçerken, neden hostcini, sadecehosting gibi datacenterlar AS9121 (ttnet-omurgası) na bağlanıyor..yani nixcon ttnete iletişime geçemeden nasıl oluyorda diğer yurtdışı hatlarına bağlanabiliyor yani açık olarak şöyle link vereyim: Nixcon , lookup nixcon.com.tr Hostcini, lookup hostcini.com Sadecehosting, lookup ns1.sadecehosting.com Not: hostingci değilim, müşteriyim-kullanıcıyım.Karalama amacı güdmüyorum, sadece bilgilenmek hatta yanlış bilgi veriyorsamda düzeltirseniz ne mutlu :) |
Query the RIPE Database AS41634 Bu import: from AS9121 accept ANY export: to AS9121 announce AS41634 import: from AS34984 accept ANY export: to AS34984 announce AS41634 AS9121 >> Türk Telekom A.Ş AS34984 >> TELLCOM ve BITEL Buda peerler.. Traceroute - ni.net.tr Buda theplanet.com üzerinden TRACERT Daha birşey söylemeyelim isterseniz :p Kolay gelsin |
|
Ne gerek var xlenonz benim yazdıgım yeter artar bile |
yeri gelmişken yazayım. 2-3mbit olayını sadece benim bilmediğimi herkes biliyor. lakin susanlardan olmayan bir arkadaşımız şu pm i atmış onuda yazayım diğer konular kilitlendi. Alıntı:
|
Peki dostum o konu hakkında da video hazırlayalım :) Hostbank ın imzasında Nixcon gerçekleri adındaki linke basarsanız grafik olarak göreceksiniz birde Video olarak hazırlayalım :p Hasan: Her kitlenen konuyu nickine alma yönetime kafa tutuyorsun tekrar banlayacaklar... |
kimseye kafa tutmuyorum.yoksa sen mi tutuyor gibi gösteriyorsun ? bana verilen imzama link koyma hakkımı en doğal şekilde kullanıyorum ? *********** nixcon mu yazıyor ? hayır. |
Okey abi Teşekkürler bize verdiğin destek için ozaman :p |
Hostbank Son günlerde Forumu çok geriyorsun.r10.net senin kişisel egolarını tatmin etme aracın değil.Yeter ama. |
yav yokmu bu nixconun sahibi, avukatı falan? gelsin resmi bir açıklama yapsın, böylece diğer insanlar meydanı boş bulup ileri geri atmasın. |
İyide Hostbank dan başka eleştirenmi var? bi Hostbank için adamlar neye açıklama yapacak herkes memnun zaten maxcoder merak etmesinden dolayı bir soru sormuş bende cevapladım |
Nixcon, kayıp uygarlık Atlantis'ten arta kalan teknolojiyi keşfetti ve o teknoloji ile çalışıyor. Aklınız ermez, boşuna uğraşmayın. :p |
****** aslında benim nx le veya osmanla bir sorunum yok. keza osman ı tanıdığım için nx hakkında yorum bile yapmıyordum. lakin saçma sapan yorumlarınız beni karşınıza aldı. mesela sen kalkıpta ne sallıyorsun demeseydin 2mbit diye bunlar başlamazdı adil bir platform burası.herkes biliyor bildiklerimi. .öt korkusuna susuyorlar.susun bakalım. |
Alıntı:
Herkes paranoyalarla konu açıyor. Bende yarın kalkıcam Netdirekt 1 mbit hat veriyor diye konu açacağım. Netdirekt gelsin açıklama yapsın diyemi beklicem. Birisi gelip bana 100 mbit olduğunu grafiklerle açıklayacak ama ben yinede ıh mıh yapıp inanmayacağım. Alıntı:
Tartışılan konuda şu neymiş 10mbit veremezmiş adam grafiklerle açıklıyor.HİÇBİR müşteri çıkıp ben 10mbit ALAMADIM DEMİYOR.sen yaygara yapıyorsun. Neymiş birisi pm atmış nixcon turktelekomda değilmiş. Adam Turktelekomda olduğunu herşekilde yine kanıtlıyor. Ve sen hala .öt korkusu diyorsun. Konuştukça batıyorsun. bazı sevgili !Turuncu DOSTLARIN!! Sayesinde Daha nekadar süre bu platformda BANLANMADAN DURACAKSIN MERAK EDİYORUM.!! |
Alıntı:
|
abi birileri ortaya bişey sunuyorsa ve onun karşıtı görüşler varsa kanıtlayacak, bizde kim haklı kim haksız görecez, ona göre davranacaz. |
Alıntı:
Bu fenerbahçe olayından sonra 2.ci Kişisel davranışın. HOSTBANKIN AÇTIĞI TÜM konular Kanıtlandı Deli dana!! FORUMU TAKİP ETTİĞİNE EMİNMİSİN ? |
Alıntı:
modlardan danayı rainmaksı osmanı tanıyorum. dana ve rain banladı beni.dana 2-3 kez hatta.osmanda banlamıştır. ayrım olmadığını burada görüşümü ifade ettiğimi ve karşılık verilmesi gerektiğini biliyoruz sanırım |
Hostbank Şu forumda İnsanları germekten Tartışmak kavga etmekten Ve hosting Şirketleri İle uğraşmaktan Başka ne işe yaradığını söylermisin bana. |
:)komik. tribünlere mi oynuyorsun ? tavuğuna kış dedik diye mi ? yahu onu bunu bırak koca nixcon bak koca diyorum bir de buraya dikkat et beni neden dikkate alsın ? madem ben haksızım neden ayaklandınız kardeşim ? neden korkuyorsunuz ? bir kb geliyor bir osman geliyor sil imzanı diyor.yok yandan müşteriler geliyor. konuşacak müşteriler hemen telefonla aranıyor . devam :) |
Ben korkmuyorum arkadaşım Huzursuz oluyorum ANLATABİLİYORMUYUM HUZURSUZUM. R10.net te ben hergün senin saçmalamalarını okumak zorunda değilim. Yoksa zaten nix le çalışan çalışır. İmzanda verdiğin 2 linktede Sen kendini ele veriyorsun zaten. |
Pislik çıkartıgın için Nixcon hakkında gereksiz yere senden başka yazan varmı biz Nixcon'un şuan için belkide en büyük bayisi konumundayız müşterilerimizden memnun olmayan varmı? 10 Mbps kullanamadım diyen varmı Senden başka gelip Nixcon hakkında baltalama yapan varmı.. O zaman sorun bizde değil sende dostum ;) |
netinternet müşterisi olarak birileri sanırım mbit konularından bahsetmiş :) ne kadar kullandığımı ben ssh den biliyorum ancak grafik lazım illa susturmak için. http://img100.imageshack.us/img100/2...lan305mqe6.jpg |
tamam girmezsin olur biter.rahatsız oluyorsan dışarıda dur arkadaşım. burası dedicated bölümü değil mi ? buraya giren insanlar verimerkezleri hakkında bilgi elde etmekden daha farklı bir amaç mı güdüyor ? yada sen ha bugün ha yarın makina mı birşey olacak diye mi korkuyorsun ? onu geçtim acaba dur bakalım nx in altından bugün ne çıkacak diye mi merak ediyorsun? :) |
Helal be serhat.. bak bu sunucu sadece Counter sunucusu.. Daha ne istiyor turuncu arkadaşlar anlamıyorum.. |
Alıntı:
bak arkadaşım ben boş konuşmam.ben gider gider gelirim banlanırım ama sonunda amacıma ulaşırım merak etmeyin. o senin kullandığın tüm connection ların toplamı.aynen osmanın dediği gibi. connection limitleme diye bir olay dünyada ilk defa nx de var. bu da akıllıca oynanan bir oyundur. connection ları limitleyerek network kullanımını azaltıyorlar.bu kadar basit. diğer konuda yanlış birşey mi demiştim ben ? dana beni neden banladı ? bu yüzden.yani o da sizin iddia ettiğiniz 10mbit grafiğini gördü.evet 10mbit ama conenction toplamı ama tebrik etmek lazım.per connection limiti çok akıllıca düşünülmüş. |
Tamam diyelimki connect limiti var Ne oldu peki şimdi Ne değişti ? Artık nixcon kullananlar Nixcon dan memnun olmayacakmı Yada artık kimse nixcon dan alışveriş yapmayacak gelip hostbanktan sunucumu alacak ? |
Saçmalamaya devam :) inandıramıyoruz adama |
Alıntı:
|
tamam neyse.konu başka amaçla açılmış.iyi seyirler |
Alıntı:
|
Ya artık Nixcon Olayı öyle bir hale geldiki Kafasına esen konu açıyor. Bu konuda bir örnek Daha 2.ci Postta adamın açtığı konunun YALAN YANLIŞ olduğu kanıtlanıyor. Pm olayındada böyleydi. Aynaya bakın. |
Hostbank a pm atan banada rezil demiş öpüyorum onu gözlerinden AS leri incelesin TELLECOM ve BITEL nerelere açılıyor onuda salladık zaten kale almıyorum ama ****** Hostbank dışında konu açan varmı allah için söyle? |
Ben ne yapacağımı biliyorum.Biraz sabır. |
osman sen iyinetden neden banlandın ? |
Bende bıktım bu nixcon nixcon nixcon her gün aynı konu açılıyor müşteriler memnun kimse çıkıpta bir şey demiyor siz kendi kendinize konuşuyorsunuz... |
arkadaşım bıkmadınızmı şu nixcon kavgasından ? benimde makinam nixconda ve çok memnunum.. hat sıkıntısı başıma gelmedi nezaman sunucuma bir dosya çeksem herhangi bir yerden full hızla çekiyorum.. ( 4-5 Mb bile gördüğüm oluyor saniyede ) sitelerin hızı vs gerçekten mükemmel.. ( tabi makinaya'da bağlı ama hatın önemide büyük ) daha ney tartışılıyor gerçekten bıktım artık şu forumdaki nixcon kavgalarından.. |
Nixcon varoldugu surece bu tartısmalar bitmeyecektir simdiye kadar bu kişilere gereken cevap verildi bundan sonrada yine bu üslupla davranan kişilere gereken cevap yine verilecektir.Nixcon ve Netinternet Müşterileri sizin keyfiniz rahatınız yerindemi ? Siz sunuculardan memnunmusunuz ? Aldıgım hizmet verdigim paranın hakkını veriyor diye dusunuyormusunuz ? Bunlara evet diyorsanız geri kalanlara ne yemek duser siz benden daha iyi bilirsiniz.. |
Hostbank iki iddiada bulunmussun 1- 10 mbit diyip 2-3 mbit veriyorlar demişsin. Netinternetten aldıgım iki sunucu var biri sürekli 10 mbit diğeri 5-6 mbit trafik harcıyor. Netinternet aracılıgı ile nixcondan alınan sunucularda 10mbit kullanılıyor. başkasında alınanda limit varsa birşey diyemem. 2-connection limit derken ne kastediyorsun bilmiyorum ama anlık 7500 client bağlanıyor sunuculardan birine. ne limiti ? Her clientin ulasabileceği max download hızından bahsediyorsan bu bir cok dcde limitlidir ve limitli olması bir cok durumda sunucu lehinde bir durumdur. |
Alıntı:
hangi dc de limitli per connection ? |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:55:21. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.