R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Dedicated Server & Co-Location Server (https://www.r10.net/dedicated-server-amp-co-location-server/)
-   -   IISTR VPS Müşterilerini Devrediyor... (https://www.r10.net/dedicated-server-amp-co-location-server/482837-iistr-vps-musterilerini-devrediyor.html)

IISTR 22-10-2009 16:23:18

IISTR VPS Müşterilerini Devrediyor...
 
Sayın R10 kullanıcıları IISTR firmasının sadece müşterilerinin devredilme kararı alınmıştır. Bu kararın alınmış olma sebebi Asker 'e gideceğim artık ve biliyorsunuz daha önce açmış olduğum konularda 3 TERTIP 89/3 gideceğimi sanıyordum fakat gidemediğim için en iyisi müşterileri arttırıp o şekilde sadece müşterileri devretme mantığı ile devam ettim şimdi ARALIK ( 89/4 ) asker 'im bu sebepten dolayı müşterilerimi devredip 15 AY boyunca ara vermek zorunda kalıyorum.

Tarafımızda mevcut SADECE VPS müşterileri olup 25 Adet VPS müşterimiz bulunmaktadır, devretmek için aklımızda fiyat aralığı yok fakat sizlerin vereceği teklife göre müşterilerimizi devretmeyi planlıyoruz.

Sunucularımızı teslim edeceğimiz firma içinde ekstra bir panel vereceğiz REBOOT Panel buradan müşterileri için vmware workstation alt yapısını kullanan firmalar en azından müşterilerine reboot paneli sağlayabilirler bizim müşteriler alışık olduğu için devrettiğimiz firmada da bu sistemin olması bizim için iyi olur.

IISTR.Com - Network & Information Technologies
Telefon : 0507 338 35 83
MSN : satis@iistr.com
WEB : www.iistr.com
YS : 670

Teklifler, Telefon yada Özel Mesaj ile verilebilir.
Teşekkür Eder Iyi Çalışmalar Dileriz.

FCservers 22-10-2009 16:30:43

satis@fcservers.com ekleyin bi görüşelim.

IISTR 22-10-2009 16:39:15

Alıntı:

FCservers Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059667293)
satis@fcservers.com ekleyin bi görüşelim.

Ekledim, verilmesi gereken bir kaç bilgi olması gerektiğini düşünüyorum. Gelen telefonlar doğrultusunda eklemem gerekiyor sanırım.

IP 'lerimiz CCLass IP 'dir ( 212.174.136.1/255 ) Bu sebepten dolayı Türk Telekom alt yapısını kullanan veri merkezine bu ip 'ler taşınabileceği için Veri merkezi önemli değil.

Çalıştığımız veri merkezi TEKLAN TELEKOMÜNİKASYON veri merkezi dir yaklaşık 1 - 2 senelik bir geçmişiz mevcuttur bu veri merkezinde. Öncesin de ise GRİ Telekom ( Profilo telekom altında hizmet veriyorlardı ).

Fiyat hakkında gelen teklifler değerlendirilecek ve devredilecek.

enforcer 22-10-2009 16:41:43

Sonuçta firmayı siz devrediyorsunuz.
Gerekli fiyatı sizin belirtmeniz yerinde olur.

IISTR 22-10-2009 17:01:37

Alıntı:

enforcer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059667362)
Sonuçta firmayı siz devrediyorsunuz.
Gerekli fiyatı sizin belirtmeniz yerinde olur.

Sanırım yanlış anlaşılma söz konusu, arkadaşlar IISTR FIRMASI DEVREDILMIYOR. IISTR adınından hizmet vermeyi 15 aylık askerlik dönemi nedeni ile durduracağım döndükten sonra bu isim altında devam edeceğim.
Biz sadece müşterilerimizi devretmek istiyoruz, bu sebepten dolayı bilgi vermek istedik.
Müşteri Adeti : 25
İşletim Sistemleri : Windows XP PROF
Aylık Gelir : 2000TL +/- ( 100 - 200 TL oynar )
VPS 'lerin Kullanım Amacı : Knight Online Pvp Server
Istenilen Fiyat : 2500TL ( devretmek için talep ediyoruz )
Devir işlemleri gerçekleştiğinde zaten index atacağız IISTR.COM Sitesine 15 ay boyunca hizmete ara verilmiştir ve müşterilerimiz ..... isimli firmaya devredilmiştir şeklinde.

The_Ptah 22-10-2009 17:15:26

Pm gönderildi

IISTR 22-10-2009 17:33:09

Alıntı:

The_Ptah Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059667585)
Pm gönderildi

PM 'niz sanırım bize ulaşmadı, bekliyorum.

https://www.r10.net/1059667485-post5.html

Düzeltme yapılmıştır ...

IISTR 22-10-2009 17:36:43

Müşteri Adeti : 25
İşletim Sistemleri : Windows XP PROF
Aylık Gelir : 2000TL +/- ( 100 - 200 TL oynar )
VPS 'lerin Kullanım Amacı : Knight Online Pvp Server
Istenilen Fiyat : 2500TL ( devretmek için talep ediyoruz )
IP Blogu : CCLass IP ( 212.174.136.1/255 )
Ver Merkezi : Teklan TELEKOMÜNİKASYON ( Telekom Alt Yapısını Kullanan firmalar için makineleri almak sorun olmayacaktır. )

Düzeltilme yapılmıştır, büyük bir özür dileyerek. Yanlış bir hesaplama sonucu, merak eden alacak firma/lar için tüm bilgiler sunulabilir. Hangi müşterimizden ne kadar aldığımız ve hangi tarihlerde aldığımız ( ss ile gönderilmektedir ) aynı zamanda ana makinelerde bulunan vps sunucularında resimleri gönderilmektedir.

Şahin DAĞ 22-10-2009 18:23:33

hayırlı teskereler

pazarlık yapmak isterdim ama oyun sunucularıyla hiç çalışmadım

onun için alanada satanada hayırlı olsun

iyi çalışmalar

IISTR 22-10-2009 18:32:49

Alıntı:

SahinDag Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059668009)
hayırlı teskereler
pazarlık yapmak isterdim ama oyun sunucularıyla hiç çalışmadım
onun için alanada satanada hayırlı olsun
iyi çalışmalar

Teşekkür Şahin bey, dileriz her iki tarafta içinde hayırlı olur. Beklediğim gibi ilgi gördük gerçekten sağolsun baya soran çıktı.

Şahin DAĞ 22-10-2009 18:41:37

Alıntı:

IISTR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059668071)
Teşekkür Şahin bey, dileriz her iki tarafta içinde hayırlı olur. Beklediğim gibi ilgi gördük gerçekten sağolsun baya soran çıktı.

evet olması gerek

bana linux vps'den daha çok windows vps soruyorlar ama satmıyorum ve oyun işine girmek istemiyorum oyun sunucuları baya tutulur ve müşterisi çoktur windows bizim alanımız olmadığı için şimdiye kadar windows hosting hesabı bile satmadık

infodestekcom 22-10-2009 18:50:50

Demirhan Bey,

Bize ne gibi bir güzellik yapabilirsiniz. :)

IISTR 22-10-2009 18:52:12

Alıntı:

infodestekcom Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059668168)
Demirhan Bey,
Bize ne gibi bir güzellik yapabilirsiniz. :)

Ooo :) eskileri görmek insanı gerçekten mutlu ediyor, Ahmet bey mi Ali bey mi? :)
Size güzelliklerin en güzelini yaparım.

infodestekcom 22-10-2009 18:56:08

Ahmet ben,

Ben sizden fiyat alayım olmaz mı?

Bu arada server'larla birlikte mi devrediyorsunuz?

IISTR 22-10-2009 18:59:45

Alıntı:

infodestekcom Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059668209)
Ahmet ben,
Ben sizden fiyat alayım olmaz mı?
Bu arada server'larla birlikte mi devrediyorsunuz?

Merhaba tekrar Ahmet bey, tabii ki hemen özel mesaj gönderiyorum.
Yok ana makineleri devretmiyoruz, sadece müşterilerimiz.

enforcer 22-10-2009 19:06:14

Boşa çıkan makineleri satmak isterseniz almaya hazırız :)

IISTR 22-10-2009 19:08:26

Alıntı:

enforcer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059668291)
Boşa çıkan makineleri satmak isterseniz almaya hazırız :)

Vallahi zamanında hem makineleri hem müşterileri satalım dedik kimse almadı şimdi sadece müşterileri verelim dedik bu sefer makine ile mi diye soran olmaya başladı :)

Yok makineleri kiralamayı düşünmüyorum açıkcası asker'lik sonrasında farklı projelerimiz olacak bu yönde kullanacağım makineleri.
Değerinde alabilecekseniz vereyim ;) 5 ana makine toplamda aşağı yukarı değeri
3000TL civarı yapıyor.
:)

SayfaNet 22-10-2009 19:26:37

teklandaki hattının kaç mbit harcadığını da yazmanız, almayı düşünenleri arttırabilir

enforcer 22-10-2009 19:39:19

Alıntı:

IISTR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059668311)
Vallahi zamanında hem makineleri hem müşterileri satalım dedik kimse almadı şimdi sadece müşterileri verelim dedik bu sefer makine ile mi diye soran olmaya başladı :)
Yok makineleri kiralamayı düşünmüyorum açıkcası asker'lik sonrasında farklı projelerimiz olacak bu yönde kullanacağım makineleri.
Değerinde alabilecekseniz vereyim ;) 5 ana makine toplamda aşağı yukarı değeri
3000TL civarı yapıyor.
:)

Sunucu özelliklerini özel mesaj olarak atabilir misiniz?

Alıntı:

SayfaNet Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059668401)
teklandaki hattının kaç mbit harcadığını da yazmanız, almayı düşünenleri arttırabilir

Evet kullanılan hat talepleri arttırabilir.

Zeronet 22-10-2009 19:58:43

Son ne kadar ücret istediğinizi PM ile alabilirmiyim?

PaNZeR 22-10-2009 20:38:50

Alıntı:

ZeroBilisim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059668602)
Son ne kadar ücret istediğinizi PM ile alabilirmiyim?

Banada atarsanız sevinirim

IISTR 22-10-2009 21:35:46

Alıntı:

PaNZeR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059668843)
Banada atarsanız sevinirim

Gönderilmiştir.

Alıntı:

ZeroBilisim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059668602)
Son ne kadar ücret istediğinizi PM ile alabilirmiyim?

Gönderilmiştir.

Alıntı:

enforcer Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059668461)
Sunucu özelliklerini özel mesaj olarak atabilir misiniz?
Evet kullanılan hat talepleri arttırabilir.

Ö.m gönderilmiştir, ayrıca istenilen bilgiler ;

Hafta içi : 4MBit - 5MBit ( 5 'i görmüyor 4 küsür civarlarında )
Hafta sonu : 6MBit - 7MBit ( 7 küsürü gördüğü anlar oluyor )

DHS 22-10-2009 22:41:33

Alıntı:

IISTR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059669272)
Gönderilmiştir.
Gönderilmiştir.
Ö.m gönderilmiştir, ayrıca istenilen bilgiler ;
Hafta içi : 4MBit - 5MBit ( 5 'i görmüyor 4 küsür civarlarında )
Hafta sonu : 6MBit - 7MBit ( 7 küsürü gördüğü anlar oluyor )

25 adet vps Ko sunucu genellde 4 ile 7 mbit arası biraz az değilmi ?
Şimdiden hayırlı teskereler

Yalvac 22-10-2009 22:48:28

KOVPS 'leri devir alabiliriz.Pm alabilirmiyim.

IISTR 22-10-2009 22:50:45

Alıntı:

DHS Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059669697)
25 adet vps Ko sunucu genellde 4 ile 7 mbit arası biraz az değilmi ?
Şimdiden hayırlı teskereler

Bu soru ile karşılaşmamız güzel oldu çünkü eklemeyi sürekli unuttuğum ve en çok gelen sorular arasındaydı, evet akla gelemeyecek derecede az normal şartlarda bu derecede bir vps sayıfası Min. 20-30Mbit hat yer burda ise bu kadar az olmasının nedeni Yurt dışı lokasyonlu bir ftp serverın 'dan patch 'lerin yani oyunların datalarının çekilmesini sağlamamızdan kaynaklanmaktadır.

Iyi dileklerin için teşekkür ederim.

http://www.iistr.com/sunucular/graphimg.jpg

IISTR 22-10-2009 22:53:36

Alıntı:

Yalvac Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059669736)
KOVPS 'leri devir alabiliriz.Pm alabilirmiyim.

Özel mesaj gönderemiyorum size Ahmet bey, MSN adresinizi verirseniz ekleyim. Web sayfanızda sorun var sanırım açılmıyor.

{Ustat} 22-10-2009 23:04:52

Teklan ile direk çalışıyorum, ayrıntılı görüşebiliriz. Öncelikle pm alabilirmiyim, ayrıntısını msn adresimi eklerseniz ( murat@mddata.com.tr ) konuşalım

IISTR 22-10-2009 23:14:45

Alıntı:

{Üstat} Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059669875)
Teklan ile direk çalışıyorum, ayrıntılı görüşebiliriz. Öncelikle pm alabilirmiyim, ayrıntısını msn adresimi eklerseniz ( murat@mddata.com.tr ) konuşalım

Ekledim Murat bey görüşmek üzere, Ö.M gönderilmiştir.

agca33 22-10-2009 23:53:32

bu müşterilere sadece vps hizmetimi veriyorsunuz yoksa kurulum ayar vs yapıyormusunuz

IISTR 23-10-2009 00:03:39

Alıntı:

agca33 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059670253)
bu müşterilere sadece vps hizmetimi veriyorsunuz yoksa kurulum ayar vs yapıyormusunuz

VPS Hizmeti, Kurulum Hizmeti dahil tüm hizmetleri sunuyoruz.

Bilgisayar başından 1 saatliğine kalkmak zorundayım, ulaşmak isterseniz
telefonumuz 7/24 açıktır.

TEL : 0507 338 35 83

IISTR 23-10-2009 15:30:46

Devir araştırmaları devam etmektedir, 3 firma ile anlaşma sağlanmaya çalışılmaktadır.

İlginize teşekkür ederiz.

Kerem 24-10-2009 21:40:04

Alıntı:

IISTR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059669756)
Bu soru ile karşılaşmamız güzel oldu çünkü eklemeyi sürekli unuttuğum ve en çok gelen sorular arasındaydı, evet akla gelemeyecek derecede az normal şartlarda bu derecede bir vps sayıfası Min. 20-30Mbit hat yer burda ise bu kadar az olmasının nedeni Yurt dışı lokasyonlu bir ftp serverın 'dan patch 'lerin yani oyunların datalarının çekilmesini sağlamamızdan kaynaklanmaktadır.

Iyi dileklerin için teşekkür ederim.

http://www.iistr.com/sunucular/graphimg.jpg

Çok iyiymiş. :)

Alacak kişi/firmaya şimdiden hayırlı olsun dileklerimi iletmek isterim. @IISTR, size de şimdiden hayırlı tezkereler dilerim. İnşallah gerek devir, gerekse askerliğiniz sorunsuz olur. Allah(C.C.) hakkınızda hayırlısını nasip etsin.

IISTR 25-10-2009 21:48:07

Alıntı:

Kerem Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059680707)
Çok iyiymiş. :)

Alacak kişi/firmaya şimdiden hayırlı olsun dileklerimi iletmek isterim. @IISTR, size de şimdiden hayırlı tezkereler dilerim. İnşallah gerek devir, gerekse askerliğiniz sorunsuz olur. Allah(C.C.) hakkınızda hayırlısını nasip etsin.

Teşekkürler Kerem, özellikler iyi dileklerin için çok sağol gerçekten bu dua 'lara ihtiyacım olacak.

Bu arada ufak bir bilgi vermek isterim ki mevcut müşterilerimiz her gün artıyor.

BarCode 25-10-2009 21:50:58

Bu gün, telefonunuzu 2 defa aradık. Ama ulaşamadık :)

IISTR 26-10-2009 12:11:57

Alıntı:

BarCode Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059687851)
Bu gün, telefonunuzu 2 defa aradık. Ama ulaşamadık :)

Özel mesaj gönderiyorum, evet rahatsızlığım nedeni ile hastanedeydim kontrol de ve açamadım telefonu kusura bakmayın telefonunuzu bekliyor olacağım.

Brave09 26-10-2009 13:04:53

Hayırlı tezkereler dilerim

IISTR 26-10-2009 13:20:51

Alıntı:

Brave09 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059690969)
Hayırlı tezkereler dilerim

Teşekkürler, dilerim ki benimle birlikte asker 'e gidecek olan her silah arkadaşımın askerliği hayırlı geçer...

DokuzTug 26-10-2009 18:39:59

Hayırlı Teskereler Demirhan Bey... Allah Bütün Askerlerimizin Yar ve Yardımcısı Olsun...

Murat.Salman 26-10-2009 22:42:27

Hayırlı tezkereler..

IISTR 27-10-2009 16:27:49

Alıntı:

DokuzTug Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059692909)
Hayırlı Teskereler Demirhan Bey... Allah Bütün Askerlerimizin Yar ve Yardımcısı Olsun...

Teşekkürler efendim, böyle dilekleler olduktan sonra Yaradanım hiç bir Vatan borcunu yapana Askerimizin başına bir bela getirmeden evine dönmeyi nasip kılar.

Alıntı:

UniBilisim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1059694484)
Hayırlı tezkereler..

Sağolun.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 23:01:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.