R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Dedicated Server & Co-Location Server (https://www.r10.net/dedicated-server-amp-co-location-server/)
-   -   SANET TR Sakarya location DATACENTER (https://www.r10.net/dedicated-server-amp-co-location-server/147305-sanet-tr-sakarya-location-datacenter.html)

freemitnick 19-06-2008 18:21:42

engellettirmeddin.. ben o resimleri koyduğum sırada hala msndeydin... hiçbirşey yazmadım bakalım ne olacak diye...
bariz bir şekilde dolandırılacaktım. scripti yollamayı istemedin, VPS ini vermedin.
remote den kendin izlemek istedin sözde...
basit bir iş, en azından r10 da ismin biliniyor iyisiyle kötüsüyle diye artniyet aramadım başta, tamam dedim remote den yapayım. ama senin yaptığın hiç etik değil

Rahmetullah 19-06-2008 18:53:17

Bu konu boşu boşuna SqL şişiriyor. Kilitlenmesini talep ediyorum.

Saygılarımla.

Gehinnom 19-06-2008 23:36:31

Alıntı:

Sen kimsin arkadasim Ben kimseden odeme alip da eksik geri iade etmedim Gokten ruya ilemi gordunuz?
Yahu ne adamsınız. Ödemeyi geri attığınızı bile inkar etmişsin. Arkadaşlar hatalarınızı gizlemeyin. 150 YTL lik ön ödemeyi 134 YTL olarak geri gönderdiniz isterseniz iş bankası görüntülerini atabilriim. Aslında konu bu bile değil :) Inkar edilecek son şeydir heralde basit bir ödeme transferi konusu.. Helal onuda başardın.

Gokhan_Tasci 20-06-2008 04:31:45

Alıntı:

freemitnick Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2021042)
engellettirmeddin.. ben o resimleri koyduğum sırada hala msndeydin... hiçbirşey yazmadım bakalım ne olacak diye...
bariz bir şekilde dolandırılacaktım. scripti yollamayı istemedin, VPS ini vermedin.
remote den kendin izlemek istedin sözde...
basit bir iş, en azından r10 da ismin biliniyor iyisiyle kötüsüyle diye artniyet aramadım başta, tamam dedim remote den yapayım. ama senin yaptığın hiç etik değil

Ozur dilerim
hakkin olan bir meblag var Ise pm yoluyla ucreti ve hesabini yazabilirsin

Dolandirmak bana uzak bir kelime

Eger referans istersen gittigidiyor da gokhantasci olarak aratabilirsin

Ve tatil mevzusundaki arkadasim. Konusma loglarina bakarsan islemin zaten kolay oldugu soylendi bu yuzden kisa surecegini dusundum

Ben zaten arkadasa reelden halledebilebilirmiyiz diye teklif ettim

Msn acik olabilir aciklamistim benim msn im olmadigini

Alaninda en iyi olan
vps dedigin sunucunun icinde bulunanlar icin binlerce dolari eline sayacak kisilerle uzun bir Sira olustirabilirsin

Bu durumda msnde yarim saat gorustugum kisiye remote teslim etmemem SUc ise

Ozur dilerim kardesim. Boyle hisset istemedim

Hakkini helal et
kontrol edebilirsin ucretini odemedihgim uygulamalrini eski haline getirdim

Hayirli gunler

Gokhan_Tasci 20-06-2008 04:47:07

Alıntı:

Gehinnom Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 2022654)
Yahu ne adamsınız. Ödemeyi geri attığınızı bile inkar etmişsin. Arkadaşlar hatalarınızı gizlemeyin. 150 YTL lik ön ödemeyi 134 YTL olarak geri gönderdiniz isterseniz iş bankası görüntülerini atabilriim. Aslında konu bu bile değil :) Inkar edilecek son şeydir heralde basit bir ödeme transferi konusu.. Helal onuda başardın.

Daha onceden ko ve cs hakkinda konusmustuk sanirim hatirlarsin

15ytl Lik farkin havale mastafindan olabilecegini dusunuyorum
aksilikleri gozumle gordum

Fedakarligi inkar etmen sasirtti beni
ozelden MSN birakirsan tekrar sohbet etmek isterim

freemitnick 20-06-2008 16:30:51

çok iyi yazıyorsun... uygulamanı eski haline getirdim felan... yaz yaz...
çok masumsun inan ki... çok

Rahmetullah 20-06-2008 18:33:16

Arkadaşlar bu konuyu kapatalım artık.

tapsin 20-06-2008 20:39:14

Sanal pos sistemini de kuruyoruz. Sonra sitemizi tam anlami ile acacagiz.

SANAL pos hazir. HALK Bankasin dan alindi.

ByLoFt 21-06-2008 18:59:24

ben tanırım kendilerini tamamiyle güvenilirler 1 gece sabahladık dc de :) sabaha kadar film - geyik süper bir ortam ve insanlarıda süper tavsiye ederim.


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 04:25:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.