R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Cep Telefonları (https://www.r10.net/cep-telefonlari/)
-   -   Webmaster Telefonu! (https://www.r10.net/cep-telefonlari/333431-webmaster-telefonu.html)

rSl 08-03-2009 15:53:03

Webmaster Telefonu!
 
Evet arkadaşlar sizce en uygun webmaster telefonu hangisidir ?

Sevdiğiniz için değilde uygunluğa bakalım lütfen..


Örnek : Bir webmaster telefonunda mutlaka wireless olması gerekir.E-mail felan okumak için :rolleyes:

Elazığlı168 08-03-2009 15:56:31

Ben sony ericcson w810 i kullanıyorum telefondan gmail hesabıma girebiliyorum gmail mobil programıyla, sitelerimin sayyaclarına bakabiliyorum, ssh işlemleri yapabiliyorum (midssh programıyla), msne girebiliyorum (cepte msn programıyla) ve bunlar için wireless olmasına gerek yok her yerde şifresiz wireless bulman mümkün değil ama vodafone hattın varsa gprs kullanabilirsin fiyatıda çok uygun.

hacker_area 08-03-2009 15:57:27

nokia n96

rSl 08-03-2009 16:01:55

Alıntı:

Elazığlı168 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058277860)
Ben sony ericcson w810 i kullanıyorum telefondan gmail hesabıma girebiliyorum gmail mobil programıyla, sitelerimin sayyaclarına bakabiliyorum, ssh işlemleri yapabiliyorum (midssh programıyla), msne girebiliyorum (cepte msn programıyla) ve bunlar için wireless olmasına gerek yok her yerde şifresiz wireless bulman mümkün değil ama vodafone hattın varsa gprs kullanabilirsin fiyatıda çok uygun.

Benimde w810i var.Daha yeni aldım

*Versiyonunu yükselttim(Daha hızlı menü,daha hızlı EDGE internet)
*Akustik yükledim(Normal sesinden 2 kat daha çok çıkıyor vede hoporleri yakmıyor..)
*Kamera driverini yükselttim(Daha net fotoğraflar)
*Flash Tema Yükledim(Süper ötesi birşey..)

Ayrıca avea sayesinde EDGE hızıyla bağlanıyorum.Benimde favorim w810i fakat EN İYİ WEBMASTER TELEFONUNU arıyoruz.:rolleyes:

MBD 08-03-2009 16:02:04

nokia 5800 web tarayıcısı süper aletin ...

Priapos 08-03-2009 16:02:57

Samsung Omnia... ;=)

Sedat Tekin 08-03-2009 16:03:24

BlackBerry 9630
genis ekran wireless ve daha bircok ozellige sahip bence kullanilacak telefon

ercan 08-03-2009 16:06:05

Blackberry BOLD veya iphone.

Bunların üstüne telefon tanımıyorum.

eturhan 08-03-2009 16:06:23

Toshiba G900 kullanıyorum, vazgeçemem :) msn ve mail için süper.

http://www.presheva.com/pc/2007/g900.jpg

rSl 08-03-2009 16:28:17

Toshiba telefon konusunda iyi olabileceğini düşünmüyorum :(

eturhan 08-03-2009 16:30:37

ben 7-8 aydır kullanıyorum sadece birazcık yavaş o da 800*480 çözünürlükten olsa gerek, başka bir problemim olmadı şimdiye kadar.

SS9 08-03-2009 16:32:59

N96'da eklenmeli.

Serverfield_Sezer 08-03-2009 16:41:40

N85 kullanıyorum çok fena! Kesinlikle öneririm, kamerası, kablosuz net bağlantısı vs.. müthiş bir alet.

Befo 08-03-2009 17:09:58

aşşa yukarı fiyatlarınıda yazsanız :)

iBiL 08-03-2009 17:35:27

Nokia 5800. :)

TrueLove 08-03-2009 17:36:38

iphone kullanıyorum her işimi görüyor

BLaCK_and_WHiTe 08-03-2009 17:38:39

Nokia 9300 kullanıyorum mini bir bilgisayardan farksız çok memnunum.

http://z.about.com/d/cellphones/1/0/...ia-9300i-g.jpg

Cioo 08-03-2009 17:54:06

NOKIA 5800 şaka gibi bi telefon :)

teknohaberci 08-03-2009 18:16:47

bunları kullanmıyorum.yarım webmaster miyim ben :o daha doğrusu fukara webmaster :p

ach 08-03-2009 18:18:44

putty'si olmayan telefon webmaster telefonu değildir :)
n95-96 aslında olmaz e serisi daha uygundur aslında.
N serisi multimedia üzerine daha çok e serisi business.
E serisi kullanlar daha iyi anlayacaktır dediğimi :)

Vosvos 08-03-2009 19:15:17

e250 :D

Doc.Deniz 08-03-2009 19:17:37

Opera Mini'yi kullanabildiğim her telefon benim için yeterlidir.Siteleri aynen bilgisayarda ki gibi görüyorum bu yeterli bana :)

Vosvos 08-03-2009 19:23:57

Alıntı:

Doc.Deniz Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058279178)
Opera Mini'yi kullanabildiğim her telefon benim için yeterlidir.Siteleri aynen bilgisayarda ki gibi görüyorum bu yeterli bana :)

Aynen öyle gerçi opera mini neredeyse tüm telefonlarda açılıyo.

WebEngineer 08-03-2009 19:26:04

iPhone 3G

teknohaberci 08-03-2009 21:42:52

Alıntı:

By_OzquR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058279231)
Aynen öyle gerçi opera mini neredeyse tüm telefonlarda açılıyo.

mesela n72 ve 6288 de açar mı ?

TanTan 09-03-2009 00:50:28

Sony ericsson p1 yada x1

KudretC 09-03-2009 00:52:58

samsung i780 kullanıyorum bende, bilgisayarımda yapabildiğim herşeyi neredeyse aynen yapabiliyorum.

http://mobilitysite.com/wp-content/u...80review-2.jpg

HolyBoY 09-03-2009 00:57:29

iphone 3g 16 gb beyaz kullanıyorum çokta memnunum laptop tan fazlası var eksiği yok

sosyopat 09-03-2009 00:59:28

Alıntı:

teknohaberci Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058280261)
mesela n72 ve 6288 de açar mı ?

bende N72 var, opera mini orijinalinde yüklü olarak geliyor zaten.

atıyorum turkcell 10mb lık internet paketini giriyorum cepten nete :)

konuya cevap yazacak olursam: Google Android diyorum.

tamam daha TR'de çıkmadı ama emin olun çıktığında ilk alanlardan olacağım;)

Prof.Huko 09-03-2009 01:01:26

Nokia'nin N veya E serisi uygundur.
Ben N82 kullaniyorum, bana gereken herseyi yapabiliyorum, memnunum.

hacker_area 09-03-2009 02:48:45

kudreteam gösterdigin resimdeki telefon gerçekten harika

fiyatı nedir ve nerde bulabilirim yardımcı olursan sevinirim..

teşekkür ederim buldum google'de :)

yalnız o telefonu teknosa'da bulamadım acaba bu nasıl ? aynı fiyatlarda

http://img.teknosa.com/pimages/produ..._145010849.jpg

http://www.teknosa.com/Cultures/tr-T...alog=_TELEKOM#

KudretC 09-03-2009 03:06:29

@hacker_area;

telefon hepsi burada'da uzun süredir indirimde. oradan almanı tavsiye ederim. dışarıda mağazada fiyatı bin tlnin üzerinde ancak hepsiburada güvencesi ile çok daha ucuza alabilirsin. ayrıca gösterdiğin telefon ile i780 arasında dünyalar kadar fark var.

hacker_area 09-03-2009 03:23:31

teşekkürler ama hangisi iyi gösterdigim mi senin göstedigin mi ?

KudretC 09-03-2009 03:33:05

Alıntı:

hacker_area Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1058282168)
teşekkürler ama hangisi iyi gösterdigim mi senin göstedigin mi ?

elbetteki i780 giorgio armani'de en basitinden wi-fi bile yok. tek olumlu yönü kamerası 3megapixel başkada bir artısı yok. belki şekildir. ona kime göre neye göre.

Must4f4 09-03-2009 03:40:12

sonny ericsson w700i

UnPooMKT 09-03-2009 03:42:12

Ben HP Kullanıyorum

HP iPAQ rw6815 kesinlikle süper WiFi, Windows, Office ne isterseniz. Bence vazgeçilmeyecek bir Cep Bilgisayarı + Telefon ;)

hacker_area 09-03-2009 03:51:32

patlat gösterdigin telefon şu anda seçtigim telefon oldu ama bulamadım. google'de yok teknosa'da eski sürümü var yada sen yanlış yazdın 41 :D

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/tr/tr...0-3544358.html

hacker_area 09-03-2009 06:05:49

patlat

videoyu izledim o telefonda windows mobile işletim sistemini güncelleyemiyormuşuz :(

pixeel 09-03-2009 06:47:15

BB BOLD derim ben mail istemcisi mükemmel aynı anda 5 hesabı yönetebiliyorum ve mailler saniyesi saniyesine geliyor nerdeyse.
Tarayıcısıda iyi EDGE kullanıyor artı GPS artı Facebook v.b mini programcıklarla hayatını çok güzel idame ettirebilirsin. yolda v.s süper bir multimedya canavarı... Ses kalitesi iyi tek eksi yanı 2mp kamera

bilgislem48 09-03-2009 12:14:53

asus p535 kullanıyorum windows mobile 6.1 en puty mail vs. herşey gayet iyi calısıyor


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:51:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.