![]() |
Webmaster Telefonu! Evet arkadaşlar sizce en uygun webmaster telefonu hangisidir ? Sevdiğiniz için değilde uygunluğa bakalım lütfen.. Örnek : Bir webmaster telefonunda mutlaka wireless olması gerekir.E-mail felan okumak için :rolleyes: |
Ben sony ericcson w810 i kullanıyorum telefondan gmail hesabıma girebiliyorum gmail mobil programıyla, sitelerimin sayyaclarına bakabiliyorum, ssh işlemleri yapabiliyorum (midssh programıyla), msne girebiliyorum (cepte msn programıyla) ve bunlar için wireless olmasına gerek yok her yerde şifresiz wireless bulman mümkün değil ama vodafone hattın varsa gprs kullanabilirsin fiyatıda çok uygun. |
nokia n96 |
Alıntı:
*Versiyonunu yükselttim(Daha hızlı menü,daha hızlı EDGE internet) *Akustik yükledim(Normal sesinden 2 kat daha çok çıkıyor vede hoporleri yakmıyor..) *Kamera driverini yükselttim(Daha net fotoğraflar) *Flash Tema Yükledim(Süper ötesi birşey..) Ayrıca avea sayesinde EDGE hızıyla bağlanıyorum.Benimde favorim w810i fakat EN İYİ WEBMASTER TELEFONUNU arıyoruz.:rolleyes: |
nokia 5800 web tarayıcısı süper aletin ... |
Samsung Omnia... ;=) |
BlackBerry 9630 genis ekran wireless ve daha bircok ozellige sahip bence kullanilacak telefon |
Blackberry BOLD veya iphone. Bunların üstüne telefon tanımıyorum. |
Toshiba G900 kullanıyorum, vazgeçemem :) msn ve mail için süper. http://www.presheva.com/pc/2007/g900.jpg |
Toshiba telefon konusunda iyi olabileceğini düşünmüyorum :( |
ben 7-8 aydır kullanıyorum sadece birazcık yavaş o da 800*480 çözünürlükten olsa gerek, başka bir problemim olmadı şimdiye kadar. |
N96'da eklenmeli. |
N85 kullanıyorum çok fena! Kesinlikle öneririm, kamerası, kablosuz net bağlantısı vs.. müthiş bir alet. |
aşşa yukarı fiyatlarınıda yazsanız :) |
Nokia 5800. :) |
iphone kullanıyorum her işimi görüyor |
Nokia 9300 kullanıyorum mini bir bilgisayardan farksız çok memnunum. http://z.about.com/d/cellphones/1/0/...ia-9300i-g.jpg |
NOKIA 5800 şaka gibi bi telefon :) |
bunları kullanmıyorum.yarım webmaster miyim ben :o daha doğrusu fukara webmaster :p |
putty'si olmayan telefon webmaster telefonu değildir :) n95-96 aslında olmaz e serisi daha uygundur aslında. N serisi multimedia üzerine daha çok e serisi business. E serisi kullanlar daha iyi anlayacaktır dediğimi :) |
e250 :D |
Opera Mini'yi kullanabildiğim her telefon benim için yeterlidir.Siteleri aynen bilgisayarda ki gibi görüyorum bu yeterli bana :) |
Alıntı:
|
iPhone 3G |
Alıntı:
|
Sony ericsson p1 yada x1 |
samsung i780 kullanıyorum bende, bilgisayarımda yapabildiğim herşeyi neredeyse aynen yapabiliyorum. http://mobilitysite.com/wp-content/u...80review-2.jpg |
iphone 3g 16 gb beyaz kullanıyorum çokta memnunum laptop tan fazlası var eksiği yok |
Alıntı:
atıyorum turkcell 10mb lık internet paketini giriyorum cepten nete :) konuya cevap yazacak olursam: Google Android diyorum. tamam daha TR'de çıkmadı ama emin olun çıktığında ilk alanlardan olacağım;) |
Nokia'nin N veya E serisi uygundur. Ben N82 kullaniyorum, bana gereken herseyi yapabiliyorum, memnunum. |
kudreteam gösterdigin resimdeki telefon gerçekten harika fiyatı nedir ve nerde bulabilirim yardımcı olursan sevinirim.. teşekkür ederim buldum google'de :) yalnız o telefonu teknosa'da bulamadım acaba bu nasıl ? aynı fiyatlarda http://img.teknosa.com/pimages/produ..._145010849.jpg http://www.teknosa.com/Cultures/tr-T...alog=_TELEKOM# |
@hacker_area; telefon hepsi burada'da uzun süredir indirimde. oradan almanı tavsiye ederim. dışarıda mağazada fiyatı bin tlnin üzerinde ancak hepsiburada güvencesi ile çok daha ucuza alabilirsin. ayrıca gösterdiğin telefon ile i780 arasında dünyalar kadar fark var. |
teşekkürler ama hangisi iyi gösterdigim mi senin göstedigin mi ? |
Alıntı:
|
sonny ericsson w700i |
Ben HP Kullanıyorum HP iPAQ rw6815 kesinlikle süper WiFi, Windows, Office ne isterseniz. Bence vazgeçilmeyecek bir Cep Bilgisayarı + Telefon ;) |
patlat gösterdigin telefon şu anda seçtigim telefon oldu ama bulamadım. google'de yok teknosa'da eski sürümü var yada sen yanlış yazdın 41 :D http://h10010.www1.hp.com/wwpc/tr/tr...0-3544358.html |
patlat videoyu izledim o telefonda windows mobile işletim sistemini güncelleyemiyormuşuz :( |
BB BOLD derim ben mail istemcisi mükemmel aynı anda 5 hesabı yönetebiliyorum ve mailler saniyesi saniyesine geliyor nerdeyse. Tarayıcısıda iyi EDGE kullanıyor artı GPS artı Facebook v.b mini programcıklarla hayatını çok güzel idame ettirebilirsin. yolda v.s süper bir multimedya canavarı... Ses kalitesi iyi tek eksi yanı 2mp kamera |
asus p535 kullanıyorum windows mobile 6.1 en puty mail vs. herşey gayet iyi calısıyor |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:51:46. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.