R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Amazon (https://www.r10.net/amazon/)
-   -   amazon dropshipping'e başlayacağım karşıma çıkacak problemler nelerdir ? (https://www.r10.net/amazon/3083911-amazon-dropshippinge-baslayacagim-karsima-cikacak-problemler-nelerdir.html)

ByPowerfuL 25-01-2022 15:13:56

Sermayen var ise drop önermiyorum. Aslında drop iş modelini hiç önermiyorum.
İyi bir analiz yaparak doğru ürünü bulduktan sonra onu marka adı ile üretmek daha sağlam bir iş modeli olacaktır.
Evet dropship başlangıç için güzel gelebilir ama işin içine girdikçe boyutlar değişiyor. Yapan arkadaşlarım var hiç biri memnun değil veya bana öyle anlatıyorlar bilemiyorum.
Ben kendi markam ile ileriliyorum TR piyasasında ilgili kategorisinde oldukça görünür halde olan ürünlerim var. 2022 ilk çeyreğin sonu veya 2. çeyreğin ortasında Avrupa kanallarına açılmayı planlıyorum.

Dropship olsun, abritaj veya kendi üretimin olsun ne olursa olsun işini iyi yaptıktan sonra kazanırsın.

SEOmuhendisi 25-01-2022 15:15:32

Alıntı:

Zeze3 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081813530)
Hocam nedendir bilmiyorum ama ben bu adama biraz ayar oldum :) Hep iyi yönler hiç kötü yönleri söylemiyor.


hocam o nedenle %75 - %25 gibi bir oran verdim.

video başlıgından ve girişinden zaten işe yarar mı yoksa pofpof videosu mu anlaşılıyor. %25 lik işe yarar videoları süzebilirsiniz bu şekilde. O videolarda yaptıgı hatalara, gereksiz harcamalara, farklı dropspihing girişimcileri ile video konferanslarına dair de güzel videoları var. Mesela bu canberk, müşterilerin satıcıları kazıklama taktikleri ve bu durumlarda nasıl refleks gösterdiği ile ilgili güzel bilgiler veriyordu bir videosunda. Yine fiyat değişimlerinden ettiği zararları, bunun için nasıl bir takip mekanizması geliştirdiği vs.

bunun gibi pek çok youtuber var, arkadaşın da dedği gibi ağırlıklı olarak gaz verici içerikler oluyor ama dediğim gibi aralarından işe yarar bilgileri süzebilirsiniz biraz konsantrasyon ile.

ben geçen sene 2-3 ay epey video izlemiştim bu konuda, bu işe girecektim ancak sonra malta işi çıkıp planlar değişince dropshipping işini rafa kaldırmıştm. Mesela Kanada'da yaşayan bir Türk çift vardı, onlar da güzel anlatıyordu dropshipping e nasıl girdiler ne satıyorlar artıları eksileri riskleri vs.vs.

Burada da çok kazanan zaten sizinle birşey paylaşmaz, neden kendine rakip istesin. Batan adam da sakın girme şöyle kötü böyle kötü der, taktik vermeez, demotivasyon verir. O nedenle yine de bu işi yapanların pofpoflardan arındırılmış bilgileri daha iyi :D

Zeze3 25-01-2022 15:24:47

Alıntı:

SEOmuhendisi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081813860)
hocam o nedenle %75 - %25 gibi bir oran verdim.

video başlıgından ve girişinden zaten işe yarar mı yoksa pofpof videosu mu anlaşılıyor. %25 lik işe yarar videoları süzebilirsiniz bu şekilde. O videolarda yaptıgı hatalara, gereksiz harcamalara, farklı dropspihing girişimcileri ile video konferanslarına dair de güzel videoları var. Mesela bu canberk, müşterilerin satıcıları kazıklama taktikleri ve bu durumlarda nasıl refleks gösterdiği ile ilgili güzel bilgiler veriyordu bir videosunda. Yine fiyat değişimlerinden ettiği zararları, bunun için nasıl bir takip mekanizması geliştirdiği vs.

bunun gibi pek çok youtuber var, arkadaşın da dedği gibi ağırlıklı olarak gaz verici içerikler oluyor ama dediğim gibi aralarından işe yarar bilgileri süzebilirsiniz biraz konsantrasyon ile.

ben geçen sene 2-3 ay epey video izlemiştim bu konuda, bu işe girecektim ancak sonra malta işi çıkıp planlar değişince dropshipping işini rafa kaldırmıştm. Mesela Kanada'da yaşayan bir Türk çift vardı, onlar da güzel anlatıyordu dropshipping e nasıl girdiler ne satıyorlar artıları eksileri riskleri vs.vs.

Burada da çok kazanan zaten sizinle birşey paylaşmaz, neden kendine rakip istesin. Batan adam da sakın girme şöyle kötü böyle kötü der, taktik vermeez, demotivasyon verir. O nedenle yine de bu işi yapanların pofpoflardan arındırılmış bilgileri daha iyi :D

Tabi ki hocam videolar da anlatılanların arasından bize faydalı olanları çekip onun üzerinde yoğunlaşabiliriz.Dediğiniz gibi bir diğer konu çok satan adam kendine rakip çıkarmamak adına bu tür açıklamalar da bulunmaz ama hiç yoktan biraz daha gerçeklilik katarak işin içine bu işe girenlerin ne ile karşılaşacakları hakkında kişi veya kişiler ufak bir simülasyon yapabilirler. :)

falone 25-01-2022 15:30:10

Drop yapacaksanız öncelikle hangi suspend nasıl çözülür onu öğrenin, drop da, karşınıza sık sık suspend çıkacak çünkü, ve öğrenci sermaye kısıtlı ise plan, parayı drop ile riske atmayın

oguzhana 25-01-2022 15:38:32

Alıntı:

falone Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081813955)
Drop yapacaksanız öncelikle hangi suspend nasıl çözülür onu öğrenin, drop da, karşınıza sık sık suspend çıkacak çünkü, ve öğrenci sermaye kısıtlı ise plan, parayı drop ile riske atmayın

peki siz ne önerirsiniz ?

falone 25-01-2022 15:42:21

Arbitrage yapabilirsiniz. Türkiye de satacak ürünler bulabilirisiniz sonra yurtdışına açılabilirsiniz, En az 100 bin liradan fazla paranız yoksa private label da girmeyin

oguzhana 25-01-2022 15:43:22

Alıntı:

falone Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081814014)
Arbitrage yapabilirsiniz. Türkiye de satacak ürünler bulabilirisiniz sonra yurtdışına açılabilirsiniz, En az 100 bin liradan fazla paranız yoksa private label da girmeyin

100 bin aşırı fazla para bizim için küçük başlamak istiyoruz

SAMATO 25-01-2022 16:58:20

amazon dropshipping diyerek kendini sadece amazonla kısıtlama
ben ilk dropshippingimi gitti gidiyorda yapmıştım sonradan bu dropshippingin bir sürekli iş değil bir iş modeli olduğunu aslında sadece yöntemin değiştiği ve sonucun aynı şey olduğunu öğrendim

şahsen gene dropshippinge başlicak olsaydım bu sefer türk pazaryerlerinde yapmazdım.

oguzhana 25-01-2022 16:59:08

Alıntı:

SAMATO Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1081814474)
amazon dropshipping diyerek kendini sadece amazonla kısıtlama
ben ilk dropshippingimi gitti gidiyorda yapmıştım sonradan bu dropshippingin bir sürekli iş değil bir iş modeli olduğunu aslında sadece yöntemin değiştiği ve sonucun aynı şey olduğunu öğrendim

şahsen gene dropshippinge başlicak olsaydım bu sefer türk pazaryerlerinde yapmazdım.

hangi ülkede yapmamızı önerirsiniz nasıl başlamalıyız ?


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:44:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.