R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Alışveriş Bölümü (https://www.r10.net/alisveris-bolumu/)
-   -   USB Eldiven (https://www.r10.net/alisveris-bolumu/772516-usb-eldiven.html)

Likeliness 02-11-2010 22:03:56

USB Eldiven
 
USB Eldiven

Kış geldi bilgisayar başında elleriniz mi üşüyor ? Üşümesin.
Usb eldivenleri giyip kablonun ucunu bilgisayarınızın USB çıkışına takıyorsunuz,
birkaç dakika içinde elleriniz sımsıcak oluyor.

Fiyat: 25TL
Toplu alımlar için özel mesaj atınız,
Kargo alıcıya aittir. (PTT kargo ile ucuz gönderim)

Lütfen soru ve yorumlarınızı eksik etmeyiniz :)

Ürünün Resimleri:
http://www.onurselek.com/usbeldiven/usb4.jpg
http://www.onurselek.com/usbeldiven/p1.jpg
http://www.onurselek.com/usbeldiven/usb1.jpg
http://www.onurselek.com/usbeldiven/p2.jpg
http://www.onurselek.com/usbeldiven/usb3.jpg

kralburda 02-11-2010 22:05:47

Hocam bu benim elime uymaz, daha büyüğü var mı :)

SpHinX 02-11-2010 22:06:31

Islak eli çarpmaz mı yahu. :D

DarksPrince 02-11-2010 22:11:02

Alıntı:

SpHinX Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065031060)
Islak eli çarpmaz mı yahu. :D

USB 'den 220 W gelecek hali yok ya :)

Şöyle geceleri, üşeyenler için usbden bişeyler çıkana dek bize uygun birşey bulunmuyor buralarda :)

Likeliness 02-11-2010 22:11:18

Alıntı:

kralburda Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065031056)
Hocam bu benim elime uymaz, daha büyüğü var mı :)

Hocam boyut çeşidi yok, bende değil üreticide bile yok standart herkese oluyor normalden çok büyük değilse eliniz büyük ihtimal uyar :)

Likeliness 02-11-2010 22:13:10

Alıntı:

SpHinX Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065031060)
Islak eli çarpmaz mı yahu. :D

Yok hocam 5V ile çalışıyor, 9V luk pilden bile düşük bir enerji tüketiyor yani :)

Ayrıca DarksPrince cevap için teşekkürler :)

uhsbilisim 02-11-2010 22:29:12

Ölümüm usb çıkışından olursa gözüm açık gider vallahi :):):) çok ilginç ve güzel ürün hayırlı satışlar

BaNNeR 02-11-2010 22:30:02

bunların derisi olsaydı alırım :D

kralburda 02-11-2010 22:32:25

El o kadar büyük değilde, ne bileyim buradan küçük görünüyor :)

Tugay33 02-11-2010 22:35:40

ilginç bir ürün gerçekten nasıl ısıtması peki ?

Likeliness 02-11-2010 22:40:28

Alıntı:

uhsbilisim Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065031219)
Ölümüm usb çıkışından olursa gözüm açık gider vallahi :):):) çok ilginç ve güzel ürün hayırlı satışlar

Teşekkürler... :)

Alıntı:

BaNNeR Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065031229)
bunların derisi olsaydı alırım :D

Maalesef deri türünde yok :)

Alıntı:

kralburda Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065031242)
El o kadar büyük değilde, ne bileyim buradan küçük görünüyor :)

Dediğim gibi hocam standart ellere oluyor :)

Alıntı:

TugaySena33 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065031269)
ilginç bir ürün gerçekten nasıl ısıtması peki ?

Çok ısıtıyor yakıyor diyemem hocam ama üşümüyorsunuz ve gayet tatmin edici...

Diğer sorularınızı ve yorumlarınızı bekliyorum,
Satışlar devam ediyor...

_D.m.X_ 03-11-2010 00:33:43

Hocam bunalrın corap olanı varsa pm atarmıısnız?

kralburda 03-11-2010 00:53:28

El soğukluğu yokta, ayaklar fena oluyor, ona bir çözüm olursa almak isterim hocam :)

Kerimuygun 03-11-2010 00:57:14

Adamın birisi bu ürünü eline giymiş şekilde resmini yayınlarsanız iyi olacaktır.

edit: Kadın veya Kız'da olabilir.

Paşa 03-11-2010 00:57:23

Bilgisayarı peteğin yanına taşımadan çıkartsaydın şunu buralara alrdm mutlaka

schreck 03-11-2010 08:44:05

Alıntı:

_D.m.X_ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065032153)
Hocam bunalrın corap olanı varsa pm atarmıısnız?

vay be yakında buda olur heralde...

Likeliness 03-11-2010 08:47:52

Alıntı:

_D.m.X_ Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065032153)
Hocam bunalrın corap olanı varsa pm atarmıısnız?

Çorap değilde terlik olanından vardı kalmadı yakında tekrar gelir o zaman pm atarım :)

Alıntı:

kralburda Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065032249)
El soğukluğu yokta, ayaklar fena oluyor, ona bir çözüm olursa almak isterim hocam :)

Hocam sizede terlik olanı geldiğinde pm atacağım :)

Alıntı:

Paşa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065032272)
Bilgisayarı peteğin yanına taşımadan çıkartsaydın şunu buralara alrdm mutlaka

Biraz geç kaldık, yinede teşekkürler :)

Alıntı:

Kerimuygun Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065032270)
Adamın birisi bu ürünü eline giymiş şekilde resmini yayınlarsanız iyi olacaktır.

edit: Kadın veya Kız'da olabilir.

Gün içersinde söylediğiniz şekilde resim çekip yayınlayacağım hocam :)

Herkese değerli soruları ve yorumları için teşekkürler...

syst3m61 03-11-2010 08:50:05

Terlik olanı gelince banada pm atın :) ayaklar fena üşüyor pc başında.

YediNesil 03-11-2010 09:06:27

İlginç ve Bir O Kadarda İcadı Güzel Olan Bir Ürün. Hayırlı İşler,Hayırlı Satışlar Üstad.

Uyuzcuq 03-11-2010 10:23:27

Alıntı:

Kerimuygun Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065032270)

edit: Kadın veya Kız'da olabilir.

kadın veya kız derken hocam :D Erkeğe gerek yok mu:confused: :):):)

Kerimuygun 03-11-2010 15:03:23

Kadın eli daha narin,estetik göründügü için demek istedim.

Likeliness 03-11-2010 15:26:22

Alıntı:

syst3m61 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065032961)
Terlik olanı gelince banada pm atın :) ayaklar fena üşüyor pc başında.

Tamamdır hocam :)

Alıntı:

Accord Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065032966)
Terlik olanı gelince 'ikisini birlikte kargolarız''. Kolay Gelsin. :)

Tamamdır hocam :)

Alıntı:

YediNesil Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065032988)
İlginç ve Bir O Kadarda İcadı Güzel Olan Bir Ürün. Hayırlı İşler,Hayırlı Satışlar Üstad.

Teşekkürler :)

Satışlar devam ediyor...

awdizayn 03-11-2010 15:46:23

güzel ürün nokia ince sarj aletiylede olur gibi duruyo fotodan :) yada telefonunuzu o aparatla sarj edebilirsiniz.. :P ikisinide ayrı satarım ben olsam

Likeliness 03-11-2010 16:02:39

Alıntı:

awdizayn Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065034886)
güzel ürün nokia ince sarj aletiylede olur gibi duruyo fotodan :) yada telefonunuzu o aparatla sarj edebilirsiniz.. :P ikisinide ayrı satarım ben olsam

Maalesef ürünleri bölmüyoru, yinede öneri için teşekkürler :)

Arkadaşlar ürünün kullanırken nasıl göründüğünü aşağıdaki benim çektiğim resimden görebilirsiniz:

http://www.onurselek.com/usbeldiven/usb5.jpg

Satışlar devam ediyor, yorumlarınızı bekliyorum...

BFHosting 03-11-2010 16:23:38

Terlik olani gelince pm alayım :)

kralmustafa 03-11-2010 16:34:37

Usb Boxer Varmı Hacı ?

moss218 03-11-2010 16:36:19

Terlik gelince pm lütfen :)

By_Castiel 03-11-2010 16:43:16

Hocam parmaklar için geçirme yerleri yokmu önünü açık gördümde resimlerde eldivenlerin?

Likeliness 03-11-2010 16:51:16

Terlik gelince isteyen arkadaşlara mesaj gönderilecektir.

Alıntı:

kralmustafa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065035197)
Usb Boxer Varmı Hacı ?

Maalesef :)

Alıntı:

By_Castiel Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065035264)
Hocam parmaklar için geçirme yerleri yokmu önünü açık gördümde resimlerde eldivenlerin?

Önü komple açık, önü tek tek parmaklı olanda vardı ama onda klavye sorunu oluyor rahat kullanılmıyor. Bu en rahatı yani :)

Satışlar devam ediyor...

Likeliness 03-11-2010 22:13:50

Son ürünler :)
Siparişlerinizi bekliyoruz...

Tutaynet 03-11-2010 22:24:24

USB 'nin gerilimi 5 volt diye biliyorum. İnsanı çarpan volt değeride 35 volttur. 35 volttan sonrası çarpma etkisi yaratır insanda. Yani eldivenlerde eletrik kaçağı olsa bile çarpılmassınız merak etmeyin :)

_D.m.X_ 04-11-2010 01:04:00

Alıntı:

Likeliness Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065032958)
Çorap değilde terlik olanından vardı kalmadı yakında tekrar gelir o zaman pm atarım :)

Terlikte olur hocam elinize geçince pm atın:)

kralburda 04-11-2010 01:07:38

Terlik geldiğinde pm unutmayın hocam :)

CaSt 04-11-2010 01:08:25

Alıntı:

kralmustafa Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065035197)
Usb Boxer Varmı Hacı ?

Yok daha neler :D

Likeliness 04-11-2010 17:58:55

Pm ler gönderilecek,
Son ürünler arkadaşlar yokmu isteyen ? :)

Likeliness 05-11-2010 00:34:39

Arkadaşlar farklı ürünlerde satıyorum,

World of Warcraft Kolyesi ve Yüzüğü satış sayfam:
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...ve-yuzugu.html

Yorumlarınızı bekliyorum...
Satışlar devam...

Likeliness 06-11-2010 14:57:05

USB Eldiven satışları devam ediyor...

Akif95 06-11-2010 15:03:33

çok tatlılar yaa :D daha neler göreceğiz acaba :D

Likeliness 07-11-2010 10:39:40

Alıntı:

Akif95 Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1065053849)
çok tatlılar yaa :D daha neler göreceğiz acaba :D

Teşekkürler :)

Satışlar devam ediyor arkadaşlar...

xTyle 07-11-2010 11:12:03

Terlik geldiğinde bende pm istiyorum .


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 15:29:56.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.