![]() |
arkadaşlar orada verilen linkteki db 273 mb ve yarım benim elimdeki 650 mb... o yüzden satın almamış kişiler bilip bilmeden konuşmasın...dolandırıcılık lafı da ayıp açıkçası... vernon ile problemi konuştuk ve çözeceğiz, bu tavır nedeniyle satışı da durduruyorum... o sözü de geri alsın, bilip bilmeden konuşan insanlar... |
O sitede verilen scriptlerde kullanılamaz durumda eğer incelediyseniz... Arkadaşın söylediği sıkıntı da db ile ilgili değil script ile ilgili...script artist table'ını sorguluyor ama ilgili artist bilgisi başka tablo da var... php scripte sorgusu değiştirilse ya da o tablodaki artist bilgisi ile create table deyip yeni tablo oluşturulsa, her iki durumda da sorun çözülür... |
DB yi satın alanlardan biriyim. Kodları üzerine kurdum, bitirdim. Bahsedildiği gibi DB bozuk değil, 188bin kayıt da yok içinde. Arkadaşın bana gönderdiği DB de 410bin söz çıktı :) Tablolarıyla tümüyle kontrol ettim; hiç bir problem yok. Referansımdır. p.s Çok kişiye satılmasa sevinirim gibi samimi bir açıklama da yapabilirim ;) |
Alıntı:
Allah razı olsun arkadaşım. Phpden pek anlamadığımdan bu sıkıntıyı yaşadım ama bu açıklama ile gerçekten beni onore ettin. |
Ben zaten ASP üzerine kurdum... Ancak DB çok büyük olduğu için (600MB+) mutlaka DB bakımı yapılması gerekiyor. Sunucuyu patlatıyor, onarılmadan yapılan sorgular... |
Alıntı:
Alıntı:
Orada satan kişi bedava dağıtıldığını bilmediğini söylemişti seninle bir bağlantısı varmı bilmiyorum, çünkü orada satan kişide bir arkadaşının satması için ona verdiğini söylemişti Yanıldıysam özür dilerim |
Alıntı:
benim iyinette kullanıcı hesabım yok... Abraham kardeşin de yazdığı gibi dbde hiçbir sıkıntı yoktur... |
DB ye talibim hesap numaranızı verirseniz ödemeyi yapabilirim. |
Alıntı:
|
Selam arkadaşlar bu db aldım ve kurdum diyen ve demo verebilcek bir delikanlı var mı? Ben aldım ve db sorunları yaşıyorum ve satan arkadaşa göre tek sorun yaşayan benmişim kurup ve demo adresini yazıcak arkadaşlar lütfen buraya yazsınlar. |
Alıntı:
Bir kez daha alıntı yapayım. A3raham'ın izni olmadan sitesinin adresini de pmledim sana demo olsun diye, kusura bakmaz umarım... Ama bu da yetmiyorsa umarım başka bir ark. çıkar...İyice sıkıldım artık bu durumdan... |
bana gönderdigin db ve Script ile bir benzerlik göremiyorum ben Lyrics :: X-Song.net bana gönderdigin ve sattıgın db script oldugunu idda eddiğin site bu ama bana gönderdigin script de bu http://www.sozcu.net ben anlamıyorum bu işten ama anlayan arkadaşlar söyliyecektir aynısı olup olmadığını |
|
Alıntı:
|
nedir şimdi? piyasada bulunan beleş bir script mi? |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
kardes bu satma isni gec istedigin bisey varsa gel verim birakin su satmalari yaa azcik paylasimci olun o scripttan hel 50 dolar alsan ne olacakki abatmai edecek seni paylasin kardesim yaa esinti@esinti.ws al sana istemedigin kadar scrpt ne istetsen var bende buyur gel ama gec bu isleri satiyomus cok da satarsin sen sen bugun elindekini bole satarsan yarin sanada senin ishtiyacini satarlar naberr |
Alıntı:
|
yabancıların bedava dağıttığını parayla satıyor |
Vernon sana yardımcı olacağım dostum. Özelden ulaşıyorum... |
Alıntı:
Kodları ben yazdım. Arkadaşın verdiği kodu kullanmadım ;) |
Alıntı:
|
wayy uyanık way bu script marez bende var o kaynak kodlarından tanıdım. marez scriptları burda satıyorlar yuhh be size. script çalışmıyor sql db si 500 mb. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 20:42:24. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.