R10.net

R10.net (https://www.r10.net/index.php)
-   Alışveriş Bölümü (https://www.r10.net/alisveris-bolumu/)
-   -   Alış: Gömlek Arıyorum (https://www.r10.net/alisveris-bolumu/1275979-gomlek-ariyorum.html)

Zuck 17-06-2014 01:42:21

Aradığın burada değerli kardeşim düğme farkı var sadece o kadar :) http://www.wcollection.com.tr/gomlek-868012727716.html

eraykaratas 17-06-2014 01:56:30

Buyrun inceleyin :)

http://www.zetfashion.com/2012/03/di...ms-gomlek.html
http://www.lacintenel.com/2012/06/ca...rasyonlar.html

MuhammedEksi 17-06-2014 08:39:03

http://img.tapatalk.com/d/14/06/17/uduqe2ag.jpg

Aradığın gömlek bu mu? Çocuğun üstünde olan

Kullandığım Cihaz : Samsung Galaxy SIII

1Altay 17-06-2014 11:36:37

Alıntı:

eraykaratas Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069182608)

Bende zetfashion da gördüm hocam zaten :) aynı şeyi uygulayacağım bende fakat gömleği bulmam lazım önce :) o yüzden konuyu açtım

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:36:37 -->-> Daha önceki mesaj 11:35:22 --

Alıntı:

MuhammedEksi Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069182949)
http://img.tapatalk.com/d/14/06/17/uduqe2ag.jpg

Aradığın gömlek bu mu? Çocuğun üstünde olan

Kullandığım Cihaz : Samsung Galaxy SIII

Değil hocam onu taksimde pasajda görüp inceledim sadece yakın bir benzerlik var eğer bulamazsam en son çare onu alıp dahada beyazlatacağım

Fual 23-06-2014 11:54:43

Bizim magazada olmasi lazim aksam cevap yazarim konuya.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

1Altay 28-06-2014 20:17:14

Alıntı:

Fual Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069209714)
Bizim magazada olmasi lazim aksam cevap yazarim konuya.


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Nedir son durum hocam ?

Fual 29-06-2014 00:56:50

Alıntı:

Altay Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069235555)
Nedir son durum hocam ?

Hocam farklı modeller var ama resimdekinden yok, resimdeki vardı fakat kışlık olduğu için tedarikçiye yazlık gömlek karşılığında geri verilmiştir.

1Altay 29-06-2014 13:42:21

Alıntı:

Fual Nickli Üyeden Alıntı (Mesaj 1069236730)
Hocam farklı modeller var ama resimdekinden yok, resimdeki vardı fakat kışlık olduğu için tedarikçiye yazlık gömlek karşılığında geri verilmiştir.

Peki teşekkür ederim ilginiz için

xellent 29-06-2014 18:30:56

http://www.morhipo.com/tommy-hilfige.../8891594/detay


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 02:32:47.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.