Arkadaşlar siteme konu koyarken başka sitelerin capslı konularını aynen kopyala yapıştır yaparak kendi forumuma aktarabiliyorum aynen..ama başka nickle girince olmuyo resimler çıkmıyo kopyalarken resim yerinde boşluk çıkıyo.bunu nereden ayarlayabilirim?resimleri teker teker upload etmem gerekecek yoksa sitelerden..