sylar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
isimtescilde hesabım var ama garanti ile çalışıyorum. EFT yapman lazım ki o da pazartesiden önce gelmez. Üzgünüm.
ilginize tşkler.

Edit: Halledildi. Teşekkürler ghurjhan