hayırlı olsun şerefe (ploop), zaten bu kadar hitlist sitesi açılırken senin köşede oturman doğru olmazdı
yanlış anlamayın, ploop zorla yazdırmadı bana bu mesajı, hatta şu anda msnden benim mesaj yazıp yazmadığımı da kontrol etmiyor
Alıntı
ploop:
olm yeni başlık açtım gir mesaj yazda popülerliği atsın başlığın yoksa ben napeym
boss / 29:
İşim var ya.
ploop:
Başlatma olm işine hadi yaz