gelde uyuz olma arkadaş yaptıklarına bak adamların ya peki bu izlesene kardeşlerim sitelerinde resmi televizyon kanallarının yayın haklarını elinde bulundukları maçlarmış sinema film v.s v.s cayır cayır sitelerinde yayınlanmıyormu sinema filmleri vizyona girmeden korsanları bu sitelere düşmüyormu!!!ben televizyon kanalından yayın hakları gerekcesiyle lig maclarının özetini izleyemezken buralardan ayrıntılı olarak izleyemiyormuyum!!!ya varya harbi kardesim kendi başıma gelmiş gibi kıl oldum yawwbaron kosteberk arkadaslarıma katılmamak elde değil.arkadasım sen arkadasın uyarılarını dikkate alıp gerekli düzeltmeyi de yapmışın bir halt anlayamazlar verseler bile..