Konu
Günün bomba Msn'si :D
10-10-2007, 21:26:14
#54
mutamet61
zuahaha bunlar ne yaw ha iş arkdaş
bitanede geçen bana geldi 40 kişi online diye. bana ne yani bendede 90 kişi var ( bu arada bende reklam alırım zuauahahahah )