rhomantic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
izlemek ayrı bişey izletmek ayrı bişey kendin günah işlemen var (o senin sorunun), yüzlerce kişiye günah işletmek var bilip bilmeden konuşmayın!
Doğru haklısınız valla ne diyim. Herkes haklı, herkesin kendi sorunu. Bayram arifesinde gerilmeye gerek yok. Hepinize benden bonbon şeker