Domain piyasaya girdiği an yani reg edildigi an ve hit gelmeye basladıgı an rekabet ortamıda baslar ve markaya benzer ısımlerle onun ustunden kazanım saglayan dıger siteyi asıl marka sahıbı (ilk markayı kım tescıl etmısse) o mahkemeye verır ve kazanırda iş bukadar basit.
arkadaşlar Rekabet ortamında markanın kullanımı diye bir şey olamaz eğer öyle bir şey olsaydı zaten sistem arkadaşın domaininin reglenmesine izin vermezdi. ikiside ayrı domainler. tabi olay biraz avukatta biter ama. Asıl olan reg dir. Eğer bir domain kayıt edilebiliyorsa o kendi başına bir markadır zaten. yoksa domain reglemenin ne anlamı kalıyor?