arkadaşlar Rekabet ortamında markanın kullanımı diye bir şey olamaz eğer öyle bir şey olsaydı zaten sistem arkadaşın domaininin reglenmesine izin vermezdi. ikiside ayrı domainler. tabi olay biraz avukatta biter ama. Asıl olan reg dir. Eğer bir domain kayıt edilebiliyorsa o kendi başına bir markadır zaten. yoksa domain reglemenin ne anlamı kalıyor?

xkurt10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- markaya zarar verıcı uygulamalar
2- Rekabet ortamında markanın kullanımı
3- Tescilii markanın urunlerının kullanımı yayınlanması(kullanım sozlesmesıne gore)

bu gibi olaylarda tescilli marka sahibi hak talep edebilirve turk ticaret kanununa göre işini bitirirler eğer sitende bu saydıklarımdan bırıne veya bırkacına rastlıyorsan o siteyi kapat o içerikleri cıkar veya durdur kafana gore