Konu
Yeni Dizin Actim, Kodsuz :=)
10-10-2007, 16:24:21
#15
gdi
Üyeliği durduruldu
Siteleriniz onaylandi :=)
r10.net forum bolumune tasindi .
internet servislerine kaydetmistiniz
birde : niye r10.net in admin e-mailini kullanmistin ?
Admine e-mail gitmis simdi benden, siteniz eklendi diye :