Siteleriniz onaylandi :=)

r10.net forum bolumune tasindi .

internet servislerine kaydetmistiniz

birde : niye r10.net in admin e-mailini kullanmistin ?

Admine e-mail gitmis simdi benden, siteniz eklendi diye :