hiç alttan alma.zaten sinir oluyorum bu nokta a.ş ye.sanki türkiyedeki internet piyasası bunların elinde zanediyorlar.türkiyenin googleı gibi bişi oldular başımıza.ne zaman aklıma yaratıcı bi domain gelse bi bakıyorum bunlar almış.arkadaşların da dediği gibi izlesene.com yazan her şeyi sil.ondan sonra bir şey olmaz.