4-5 kere daha yazdı aynı yazıyı yaw.

ne yani şimdiye kadar kurulu değilmiymiş? değlse önemli bişi değilmi acaba?

nerden nasıl yüklerim.


edit:

yükleme bitti.

/perl588installer dosyasını napayım sileyimmi?