oktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En üstteki Rıfat ERGAN'a ait fotoğrafı kullanım hakkın var mı ?
Kendisine bu konu hakkında mail atmıştım, cevapını bekliyorum. Eger olumsuz bir cevap gelirse kaldırırım. Cevapınında olumsuz olucagını düşünmüyorum.
Tşkler...

---------------

Mail'i aldım Gelen cevap olumsuz oldugu için resmi kaldırdım .