Blogger sitemde bir pop-up açmak istiyorum;
https://www.r10.net/javascript/9833-b...p-up-kodu.html
bu konudaki kodlar çalışmadı hatalı dedi hatta verdiği hatayı da yazıyım;
XML hata iletisi: The element type "html" must be terminated by the matching end-tag "".
sitedeki diğer pop-up kodları da aynı şekilde..

blogger sistemin de kullanılmak üzere pop-up kodu bilen var mı, sp2 olmak kaydıyla.