neden kendimde arıyayımki ****** ? sadece
Nikim:
İletişim:
Yazıyor. Ve Botnet yapıldıgnı msn'den " baksana açılıyormu bebe " diye yazdılar
ap açık ortada.
neyse kolay gelsin.
adamla hüsümetin olmasa durduk yere saldıracağına pek ihtimal vermiyorum.
+kapatamazsınki...
-kapatırım..
gibi bir olayda olmuş olabilir.