Hazar17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden kendimde arıyayımki ****** ? sadece

Nikim:

İletişim:

Yazıyor. Ve Botnet yapıldıgnı msn'den " baksana açılıyormu bebe " diye yazdılar

ap açık ortada.

neyse kolay gelsin.
adamla hüsümetin olmasa durduk yere saldıracağına pek ihtimal vermiyorum.

+kapatamazsınki...
-kapatırım..

gibi bir olayda olmuş olabilir.