Konu
Botnet İsimTescil'deki Hostuda Kapattı :|
09-10-2007, 03:40:04
#4
Hazar17
Üyeliği durduruldu
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
insanlar kişisel sayfana neden botnet yapsın
bence sorunu kendinde ara..
neden kendimde arıyayımki ****** ? sadece
Nikim:
İletişim:
Yazıyor. Ve Botnet yapıldıgnı msn'den " baksana açılıyormu bebe " diye yazdılar
ap açık ortada.
neyse kolay gelsin.