****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
insanlar kişisel sayfana neden botnet yapsın

bence sorunu kendinde ara..
neden kendimde arıyayımki ****** ? sadece

Nikim:

İletişim:

Yazıyor. Ve Botnet yapıldıgnı msn'den " baksana açılıyormu bebe " diye yazdılar

ap açık ortada.

neyse kolay gelsin.