sağlıklı olur, bir sorun yaşamazsın. mysql bilgilerine localhost yazacağına başka bir ip yazıyorsun, tek değişen şey o.

arkadaş kodlamada hata yapmış.

<?PHP
$basaeklenecekveri = "bu veri en basa gelecek";
$dosya = file_get_contents("data.txt");
$data = $basaeklenecekveri.$dosya; // burda birlesimi kafaniza gore yapabilirsiniz \n ile yada <br> ile
$open = fopen("data.txt", 'w');
fwrite($open, $data);
fclose($open);
?>

olmalıydı. yine de bu yolu hiç önermiyorum.