vermiş olduğun sql ile nasıl bağlantı yapıcam.Dosyalar okulun serverda kalıcak ama sql seninkinde mi çalışacak yanlış anlamadım değil mi?Ayrıca böyle birşey olursa ne kadar sağlıklı olur.
edit:birde fwrite($open, $data); burdaki data değişkeni nedir?