Konu
Pes 2008
08-10-2007, 14:39:37
#3
sesar
her türlü soruya Açığım. Şu sıralar Demosunu oynuyorum. Enfes Acayip şok edici özellikler eklenmiş..
Yorumlarımı ilerleyen zamanlarda yazacağım..