triangle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
backorder'la almasaydın çok pis söverdim alantrona adam manuel alıyor siz botla alamıyorsunuz
Aslında bu domaini öylesine backorder yaptım hatta bir kaç saat sonra iptal edecektim o ara bişeyler oldu unuttum az öncede kayıt olmuş