Kuralla alakası yok bu işin bendede aynı sorun var son 3 gundur ie de posbitte 3 reklam gozukmeye calısıyo 1 tanesi gozukuyor diger ikisi beyaz şeklinde aynı zamanda navbardada 2 reklamım var normalde posbite 3 mesaj sarkmaması lazım ama nedense sarkıyo 1 tane gostermesi gerekırken 3 tane gostermeye calısıyor ve 2 si beyaz cıkıyo 1 normal
Düzenleme ; freefoxda normal cıkıyor 1 posbit 2 navbar yanı istedim gıbı ama ie de nedense posbitte altaki mesajlarda 2 tane daha cıkarmaya calısıyo oda beyaz