Konu
Arkadaşlik Scripti , Lutfen SADECE GERCEK ANLAMDA YAPA BİLECEKLER.
05-10-2007, 21:04:07
#3
dgenc
Ya kusura bakma da ben olsam 100 milyarda versen bu türkçenden dolayı sana script vermem.