Konu
adsence yerleşimi nasıl olmuş?
05-10-2007, 20:29:43
#6
Dogan
arasam mozilla toolbar ile arasam arama çubuğunun arasına bir reklam koyabilirsin bence güzel olur.
arama sonuçlarının en üstünde de bir reklam olabilir.
Kolay gelsin...