Konu
Doğru Reklam Birimini Kullanmak
05-10-2007, 19:11:07
#2
gnydgn
İki konu altında zaten bu mesajın aynısı yayınlandı. Keşke konuyu açmadan önce 1-2 konu altına bakıp, ne var ne yok diye kontrol etseydin.