fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adaş sen bursadamıydın haberim olsa yaz tatili dönüşünde ugrardım sana 2 gün bursada kaldım

Hadi ya adaş bidaha gelirsen kesin uğra misafirim ol
bu arada dünde aynısı arkadaşıma oldu arıyorum arıyorum ulaşılamıyo diyo ama sordum ben telefonu hiç kapamadım dedi..