datacenter kaynaklı oldugunu değilde İstanbul Gayrettepe kaynaklı oldugunu dusunuyoruz. Çünkü DC yurt dışı bağlantısını gayrettepeden almakta. yine aynı yerden alan dc lerde ise sorun var mesela. Gayrettepe'nin yurt dışı bağlantı zayıflığı nedeni ile hatlar ağırlaşıyor bu şekilde gündüz...