olsun rötar önemli değil umarım başınızı ağrıtmıyorum. yazdıklarnızı harfien yerine getirdim fakat tarayıcıda hala sayfa görme yetkiniz yok diyor. başka neden kaynaklanabilir. ilginizden dolayı tekrar teşekkür ederim.