Konu
Sitelerimize Türk Bayrağı
24-05-2006, 20:37:20
#8
GmnD
Misafir
Özel günlerde zaten çoğu kişi koyuyor bayrağımızı.
Aslında gönder yapıp bayrağı her sabah göndere çekebiliriz
10 Kasım'da da bayrağı yarıya indiririz. Şaka maka iyi fikir aslında.