Özel günlerde zaten çoğu kişi koyuyor bayrağımızı.

Aslında gönder yapıp bayrağı her sabah göndere çekebiliriz 10 Kasım'da da bayrağı yarıya indiririz. Şaka maka iyi fikir aslında.