benim vps nixconda değil..
greennetworks.com.tr kendi dc sini kurdu ben ordayım 15 gündür bi sorun yaşamadım.sadece hatlarda yani telekomda bi sorun var galiba.

bugün k.maraş elbistanda adsl,turkcell,vodafone,avea gibi gsm operatörleri 6 saat süreyle kullanılamıyordu.

telekom a telefon etti arkadaşlar,cevapları şuydu;

"vdsl-2 için alt yapı çalışmaları var dediler" ne kadar dogru bilmiyorum ama gsm operatörlerinin 6 saat süreyle şebeke sorunu oluşmasının telekomla bi ve adsl vdsl le ne alakası var onu anlamadım.