Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
benim vps nixconda değil..
greennetworks.com.tr kendi dc sini kurdu ben ordayım 15 gündür bi sorun yaşamadım.sadece hatlarda yani telekomda bi sorun var galiba.
bugün k.maraş elbistanda adsl,turkcell,vodafone,avea gibi gsm operatörleri 6 saat süreyle kullanılamıyordu.
telekom a telefon etti arkadaşlar,cevapları şuydu;
"vdsl-2 için alt yapı çalışmaları var dediler" ne kadar dogru bilmiyorum ama gsm operatörlerinin 6 saat süreyle şebeke sorunu oluşmasının telekomla bi ve adsl vdsl le ne alakası var onu anlamadım.