iyide google neden pagerank gibi bir markayı çöpe atsınki. tamam reform falan yapar ama yeni birşey çıkaracağı yani yeni birşey daha çıkabilir ama pagerankın yerine yeni bişey çıkacağı mantıklı gelmiyor.