içerik olarak sitemi kopyalamış ( yazılar + logo) olan blogspot sitesini(adsense reklamları ile dolu) nasıl şikayet edebilirim kapatılması için?

+ kapatılması için şikayet edersem bir sonuca varabilir miyim?