1-admincp ye gir solda "Bakım"veritabanı kopyası tıkla Veritabanı kopyasını sunucuya indir
2-ordan aldıgın yedek sitene gidiyor ftpye direk olarak kayıt ediyor
3- içinde her şeyi oluyor
4-farklı yontemlerler upload yapabilirsin bigdump.php yi yüklersen daha kolay olur.normalde phpmyadminden upload etmen gerekir.
5-yonlendirme hatası alıyorsun bu konuda bilgim yok, ama farklı bi tema kullan düzelebilir.
6-Benden bu kadar
