arkadaşalar ISS yi kurdum root a hazır bir site dosyaları kopyaladım tarayıcıya http://localhost/ yazıyorum görme yetkiniz yok diye hata veriyo yardım ve nasıl kullanacağım hakkında bilgi verirseniz sevinirim