başlıgı açan arkadaş sende mi atlaspro dan aldın

bende fiyata aldanıp aldım almasına da şuan sagda solda host arıyorum...aşırı işlemci kullanımındna dolayı siteme uyarı verdiler...kullanım şartlarını okuyan varmı bilmem ama benim dikkatimi çeken tek şey şu :günlük tekil hiti 800'ün üzerinde olan siteler ve daha fazlası kabul edilmiyor.aşırı işlemci kullanıyor diye kapatıyorlar.ben de geçengün siteye bi girdim domain banned yazıyor.şaşırdım kaldım tabi hemen mail attım yukarıdada belirttigim aşırı işlemci kullanımından dolayı kapamışlar.....işin özü şu;bence kötü bi firma degil ama fiyatı ucuz diye herkes alıyor...onlarda herkese en iyi hizmeti vermeye çalışıyor.fakat yetmiyor!....atlaspro sadece amatörlere daha dogrusu yeni açılmış,küçük sitelere hostluk yapabilir...