Domain, tasarım falan güzel de, bi' iletişim öğrencisi olarak ve gelecekte bu piyasada olacak birisi olarak, filmlerin korsan olmasını, dağıtımının internet üzerinden yapılmasını hiç tasvip etmiyorum. O yüzden sitene sıcak bakmıyorum. Başarılar diliyorum.
yorumun için teşekkürler,aslında haklısın,yalnız ben bunun için bir uyarı duyurular bölümüne yaptım,eğer bir sorun çıkarsa seve seve linklerli kaldırabilirim...